Najsledovanejším nespravodajským programom sa v utorok stal seriál Nemocnica, ktorý si počas hlavného vysielacieo čaus pozrelo až 441-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.

Televízia Joj sa umiestnila so svojou produkciou aj na druhom mieste rebríčka, keď kulinárska šou prilákala pred obrazovky až 347-tisíc divákov.

Najlepšiu trojku uzatvára reality šou Farma, ktorá získala sledovanosť 325-tisícov divákov. Televízia Markíza sa snažila konkurovať Nemocnici svojím seriálom z lekárskeho prostredia. Síce prvá séria Druhej šance získala pozornosť 314-tisícov divákov, na vedúcu Nemocnicu nestačila.

Nad hranicu 200-tisíc divákov sa ešte dostali vedomostný Duel (202-tisíc divákov), Rodinné prípady (224-tisíc divákov), Reflex (228-tisíc divákov) a MS vo futbale 2022 - štúdio (233-tisíc divákov).

V cieľovej skupine vo veku 12 až 54 rokov sa odohral duel seriálov z lekárskeho prostredia. Vedúcemu seriálu Nemocnica sa snažil konkurovať markizácky program Druhá šanca. Jojkárska produkcia však získala o 45-tisíc viac divákov s trhovým podielom 20,8 percenta. Konkurenčný seriál si pozrelo 151-tisíc divákov s trhovým podielom 15,6 percenta.

Úspech si zachovali aj šou. Kulinárske Bez servítky získalo 21,5 percenta trhového podielu a reality šou Farma len 18,3 percenta.

V rámci celodenného trhového podielu mala skupina Markíza 29,1 percenta, Joj Group 25,4 percenta a RTVS 16,9 percenta.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

WA 35 Datteln - Kevin Nikodem ladí televízor vo svojom dome v meste Datteln, v nemeckej spolkovej krajine Severné Porýnie-Vestfálsko 18. februára 2021. Nikodem si kompletne zariadil svoj dom nábytkom, televíziou, rádiom a kuchynskými strojmi v štýle 50-tych rokov. FOTO TASR/DPA 

18.02.2021, Nordrhein-Westfalen, Datteln: Kevin Nikodem bedient einen Fernseher aus den 50er Jahren in seinem Haus. Nikodem lebt wie in den 50er Jahren. Er hat sein Haus komplett mit Möbeln, Fernseher, Radios und auch K
Neprehliadnite

Ruská televízia Dožď vníma obvinenia lotyšských úradov ako nespravodlivé