Kulinárska šou Bez servítky už dlhodobo patrí k programom Televízie Joj, ktoré sa v rebríčku sledovanosti umiestňujú na vysokých pozíciách. Tak tomu bolo aj v stredu a vo štvrtok.
Extrémne premeny minuli top trojku
Najlepšiu trojicu nespravodajských programov tvorili zástupcovia troch televízií. Zatiaľ čo šou Bez servítky prilákala pred televízne obrazovky 380-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+, prekvapivo sa do prvej trojky dostali aj tituly, ktoré zvyčajne obsadzujú stredné priečky top desiatky. Druhé miesto si tak zaistil vedomostný Duel, ktorý priniesol verejnoprávnemu Rozhlasu a televízii Slovenska 294-tisíc divákov a za sebou nechal reláciu Reflex s 285-tisícmi divákov pre Televíziu Markíza.
Programy, ktoré Jojka, Markíza a RTVS nasadili počas večerného hlavného vysielacieho času obsadili 4. až 7. miesto poradia. Najúspešnejšou z nich bola teda šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život (286-tisíc divákov), nasledujú Vraždy v Provence (251-tisíc divákov) a Henryho denník (216-tisíc divákov).
Zloženie najlepšej pätice programov nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov ukázalo iné záujmy. Pozíciu lídra si však zachovala šou Bez servítky s vysokým trhovým podielom 25,9 percenta, druhé miesto však obsadili Extrémne premeny Slovensko s 20,9-percentným trhovým podielom. Top trojku uzatvára relácia Reflex a 22,6-percentným trhovým podielom.
K programom s výraznejším trhovým podielom sa zaradil Henryho denník (18,3 percenta) a Rodinné prípady (16,5 percenta a 19,5 percenta).
Skupina Markíza si oproti utorku polepšila svoj celodenný trhový podiel na hodnotu 31,2 percenta, rovnako aj Joj Group na 25,9 percenta, RTVS spadla pod 10 percent a stúpla aj spravodajská TA3 na 1,5 percenta.