V stredu sa na vrchol rebríčka sledovanosti dostal seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 389-tisíc divákov. Na druhej priečke skončila šou Na nože, ktorá prilákala z televíznym obrazovkám 371-tisíc divákov.

Len o pár tisíc divákov menej mala kulinárska šou Bez servítky. Top päť najsledovanejších programov dopĺňajú komediálny seriál Hranica (291-tisíc divákov) a vedomostná súťaž Duel (253-tisíc divákov).

V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnila relácia Na nože s trhovým podielom 27,6 percenta. Druhá priečka patrila seriálu Mama na prenájom, ktorý získal 25,8 percenta trhového podielu.

Šou o varení Bez servítky sa dostala na tretie miesto s 22,2-percentným trhovým podielom. Rebríček dopĺňajú seriál Hranica (14,6 percenta) a magazín Reflex (19,5 percenta).

Markíza Group v stredu získala 32 percent celodenného trhového podielu, Joj Group mala 22,4 percenta, RTVS získala 9,5 percenta a spravodajská TA3 mala 1,6 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Brandová kampaň Bloom Robbins od Somebody&Somebody
Neprehliadnite

Od škrečkov k hypnotickej reklame. Somebody&Somebody a ich brandová kampaň pre Bloom Robbins