V pondelok obsadil vrchol rebríčka sledovanosti markizácky seriál Klamstvo. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 440-tisíc divákov. Mama na prenájom získala o vyše 30-tisíc sledujúcich menej. Tretím v rebríčku bolo prvé tohtotýždňové varenie v kulinárskej šou Bez servítky. Pozrelo si ho 387-tisíc divákov.

Štvrtá priečka patrila hlavnému vysielaciemu času Jojky a seriálu Hranica. Videlo ho 301-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel, ktorú si nenechalo ujsť 252-tisíc divákov.

V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa poradie takmer nezmenilo. Najvyššie sa umiestnil seriál Klamstvo s trhovým podielom 24,2 percenta. Seriál Mama na prenájom získal 27,5 percenta trhového podielu. Kulinárska šou Bez servítky sa v rebríčku vyšplhala na tretiu priečku s trhovým podielom 24,9 percenta.

Seriál Hranica na štvrtom mieste získal 14,2 percenta trhového podielu. O vyše 5 percent viac dosiahol magazín Reflex.

Markíza Group si v pondelok vyslúžila 32,9 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 23,9 percenta, RTVS vyšplhala na 9 percent a spravodajská TA3 mala 1,3 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Daniel Křetínský
Neprehliadnite

Mediálny konglomerát Vivendi rokuje s Křetinského CMI o prevzatí firmy Editis