Po viac ako roku príprav sa zo značky Bloom Hair stal Bloom Robbins. Okrem nového webu ju predstavuje aj prvá brandová kampaň značky od reklamnej agentúry Somebody&Somebody, informuje Matúš Kollár z Bloom Robbins.

Hypnotizujúce animácie modeliek s krásnymi vlasmi dopĺňa výrazná zvuková stopa. Na kampaň môžete naraziť v televízii a online a to tak v Českej republike, ako aj na Slovensku. Fotografie so silným autorským rukopisom pripravili špecialisti na fashion fotografiu WilhelmKinga a o réžiu a animáciu spotov sa postaral Adam Belis. Hudbu skomponoval a zvukovú stopu zmixoval Emil Smoliga.

Značka Bloom Robbins pochádza z Piešťan a za takmer 10 rokov pôsobenia na piatich trhoch Európy a USA dosiahla obraty na úrovni 3,9 milióna eur.

,,Sme veľmi radi, že sa nám podarilo presvedčiť Bloom Robbins na spoluprácu a že nám dôverovali a dali na naše odporúčanie pri výbere kreatívneho konceptu," vraví Radovan Andrej Grežo, managing a creative director agentúry Somebody&Somebody a dodáva: ,,Chcelo to určite veľa odvahy, pretože sme síce vedeli presne, čo budeme spievať a aký štýl animácie chceme použiť, ale konkrétny obsah tých animácií sme vymýšľali až po schválení spolu s Adamom Belisom."

Už v prvých dňoch po spustení sa kampani darilo zaujať cieľovú skupinu. ,,Na YouTube dopozerá až 70 percent ľudí našu 30 sekundovú verziu reklamy do 29-tej sekundy," dodáva Adam Cvik, CEO Bloom Robbins.

Značka: Bloom Robbins
Agentúra: Somebody&Somebody
Klient: Adam Cvik, Barbora Neuschl
Kreatívny riaditeľ: Radovan Andrej Grežo
Copywriter: Radovan Andrej Grežo
Art director: Marián Kolev
Account director: Ivana Jakubíková
Account manager: Petra Nemčeková
Réžia, produkcia, animácia: Adam Belis
Hudba a zvuk: Emil Smoliga
Mediálne plánovanie: EssenceMediacom

Anketa
Akú školskú známku by ste dali reklame Somebody&Somebody pre Bloom Robbins?
  • 68%
  • 0%
  • 3%
  • 3%
  • 26%
Somebody&Somebody

Najznámejším počinom kreatívnej agentúry sú tancujúce škrečky v televíznych reklamách Dedoles, ktoré sa pretancovali už do šiestich krajín. Agentúra sa špecializuje na brandovú komunikáciu pre značky, ktoré nemajú predchádzajúcu skúsenosť s brandovými reklamnými kampaňami, hoci medzi klientmi ráta Subway, rovnako ako Incon, Factcool, Northfinder, či TonerPartner.

Bloom Robbins

Na úplnom začiatku Bloom Robbins stál mladý pár zo Slovenska - Zuzka a Adam. Mali ambiciózny plán vyvinúť produkt, ktorý by ženám pomohol k zdravým a krásnym vlasom. To sa im aj podarilo - ich jednorožcové gumové cukríky na vlasy sa stali nielen najpopulárnejším výživovým produktom na Slovensku a v Čechách, ale tiež vyhrali prestížne beauty ocenenia ako Cosmopolitan Beauty Awards a Marie Claire Beauty Awards. Podarilo sa im expandovať už do piatich krajín v Európe a do USA.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

1. dôvod – nezdravé potraviny
Klasickú domácu stravu najmä cez týždeň nahrádzajú mnohí z nás bufetovou, reštauračnou, jedálenskou či podobnou stravou. A polotovary sa nám úspešne pretláčajú aj do doma pripravovaných jedál. Za posledné roky sme teda začali jesť oveľa viac soli, cukrov, tukov a rôznych prísad, ktoré jedlá pripravované inde ako doma obsahujú.
Neprehliadnite

Nemecký minister chce obmedziť reklamu na nezdravé jedlo cielenú na deti