Najsledovanejším televíznym programom sa v pondelok stal seriál Mama na prenájom, ktorý si na obrazovkách Markízy pozrelo 343-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Úspech mal aj seriál Druhá šanca s 236-tisícmi divákov, ale jojkárska komediálna epizóda Hranice ho prekonala o 18-tisíc divákov.
Do najlepšej pätice sa dostala aj kulinárska šou Bez servítky, ktorú si nenechalo ujsť 223-tisíc divákov či film o vzniku prvej francúzskej reštaurácie Delikatesa s 212-tisícmi divákov.
Podobný program preferovala aj obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov, keď Mama na prenájom obsadila prvé miesto s vysokým 31,2-percentným trhovým podielom.
V najlepšej pätici sa umiestnili už len programy s trhovým podielom do 20 percent, a to seriál Druhá šanca (15,2 percenta), Hranica (14,3 percenta), Bez servítky (19,5 percenta) či hokejové štúdio (18,2 percenta).
Celkovo sa najviac darilo skupine Markíza, ktorá za celý pondelok získala 30,9 percenta trhového podielu, nasleduje Joj Group s 18,8 percentami, RTVS mala viac ako 16 percent a spravodajská televízia TA3 len jedno percento.