SITA Slovenská tlačová agentúra sa teší z príchodu nových posíl na marketingové oddelenie. Michal Januš a Adrián Méri, skúsení odborníci v digitálnom marketingu, prichádzajú s cieľom pomôcť SITA agentúre rozvíjať svoju pozíciu na trhu a osloviť nové cieľové skupiny.
Propagácia značky v online prostredí
Adrián Méri sa venuje digitálnemu marketingu viac ako 10 rokov a má za sebou mnoho úspešných kampaní pre popredné slovenské značky, ako sú O2, FOKUS očná optika a Sygic. Jeho špecializácia je propagácia značky v online prostredí so zameraním na zvyšovanie hospodárskych výsledkov.
„Agentúru SITA vnímam ako tradičnú značku slovenského mediálneho priestoru s potenciálom osloviť nových čitateľov. Verím, že vďaka bezchybnej používateľskej skúsenosti a využitiu nových formátov, dokáže SITA osloviť nové cieľové skupiny a zároveň byť najrelevantnejším zdrojom informácií pre každého na Slovensku,“ povedal Adrián Méri.
Skúsenosti z marketingu
Michal Januš má bohaté skúsenosti v oblasti marketingu. Ako študent na univerzite pracoval na pozícii Student Brand Manager pre spoločnosť RedBull a neskôr na viacerých pozíciách v digitálnom marketingu v agentúre Universal McCann pre významných klientov.
„Do SITA prichádzam zúročiť svoje doterajšie skúsenosti z agentúrneho prostredia a z projektov pre vlastných klientov. Mojim cieľom je pomôcť spoločnosti rásť v dynamickej dobe umelej inteligencie a neustáleho prílivu noviniek,“ povedal Michal Januš.
SITA Slovenská tlačová agentúra verí, že príchod Adriána a Michala posilní marketingové oddelenie a pomôže spoločnosti dosiahnuť jej strategické ciele. SITA sa teší na spoluprácu s nimi a na to, čo nové nápady a prístupy prinesú do jej marketingovej stratégie.