Lákali nielen talentové šou
Viac ako pol milióna divákov z cieľovej skupiny 12+ si v nedeľu pustilo šou Pečie celé Slovensko, vďaka ktorým sa dostala na prvé miesto nespravodajského rebríčka. Výborné výsledky zaznamenali programy ako Nové bývanie (469-tisíc divákov), alebo aj diskusná relácia Na telo (464-tisíc divákov). Sledovaná bola aj diskusia v O 5 minút 12 na RTVS (384-tisíc divákov) či súťaž Česko Slovensko má talent (316-tisíc divákov),
Pečie celé Slovensko zvíťazilo aj v nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov do ziskom 21,7-percentného trhového podielu. O niečo viac však mali relácie Nové bývanie (23,6 percenta) či politická diskusia Na telo (25,4 percenta).
Šou Česko Slovensko má talent obsadilo štvrté miesto so 14,5-percentným trhovým podielom, no darilo sa aj hobby magazínu Na chalupe s 18,6-percentným trhovým podielom či reality šou Farma – duel s 15,3-percentným trhovým podielom.
Skupina Markíza klesla oproti sobote pri celodennom trhovom podiele na 26,3 percenta, mierne aj Joj Group na 23,3 percenta, RTVS si polepšila na 13,5 percenta, ako aj TA3 na 1,2 percenta.
Ďalšie správy z Mediálne.sk
