Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala Mama na prenájom, ktorá pritiahla pred televízne obrazovky 360-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Dvojkou v rebríčku sa stala kulinárska šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 345-tisíc divákov.

Darilo sa aj šou Utajený šéf III. ktorú si zaplo 341-tisíc divákov, ako aj vedomostnej súťaži Duel s 302-tisícmi divákov či magazínu Reflex, ktorý si pozrelo 299-tisíc ľudí.

Podobné poradie sa objavilo aj v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov. Utajený šéf získal 23,9-percentný trhový podiel, šou Bez servítky mala 24,1 percentný podiel.

Vyšší trhový podiel si zachovali aj Mama na prenájom (21,6 percent) či magazín Reflex (22,6 percenta). V rebríčku sa umiestnil aj seriál Duch, ktorý získal 13,3 percent trhového podielu.

Skupina Markíza získala za celý deň 36 percent trhového podielu, Joj Group mala 20,2 percenta, RTVS získala 9,5 percenta a TA3 si vyslúžila 1,7 percenta.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Ilustračná fotografia
Neprehliadnite

Peter Pellegrini zakročil. Médiá budú mať v parlamente obmedzené možnosti