Starcom obnovuje svoje pôsobenie na Slovensku ako súčasť komunikačnej skupiny Publicis Groupe Slovensko a ponúka klientom komplexné služby v oblasti mediálnej stratégie, plánovania a nákupu mediálneho priestoru. Značku Starcom doteraz na Slovensku zastupovala partnerská mediálna agentúra Starmedia, informuje Ladislav Suško, Managing Director Publicis Groupe SK.
Spoločnosť Starcom s 80-ročnou históriou je súčasťou Publicis Groupe a zamestnáva viac ako 7 000 zamestnancov po celom svete.
Zmeny pre klientov
Značka Starcom doteraz pôsobila na slovenskom trhu v zastúpení miestnej mediálnej agentúry Starmedia, ktorá tu spravovala jej globálnych klientov. Od januára 2024 bude týchto globálných klientov spravovať priamo Publicis Groupe Slovensko. Táto zmena prinesie klientom zjednodušený proces komunikácie s agentúrou a ďalšie možnosti rozvoja ich podnikania. Zároveň budú môcť využívať výhody aj zo spolupráce s 400 marketingovými odborníkmi českej pobočky Publicis Groupe.
Relaunchom agentúry Starcom posilňuje Publicis Groupe svoju pozíciu na slovenskom trhu a zároveň pokračuje v konsolidácii svojich služieb v rámci jednotného modelu Power of One. Okrem značky Starcom už v rámci Publicis Groupe SK pôsobia aj agentúry Performics a Spark Foundry. Publicis Groupe na Slovensku v posledných rokoch rastie dvojciferným tempom, a to ako z hľadiska počtu zamestnancov, tak aj obratu.
Skúsenosti a zázemie
„So značkou Starcom prinášame našim slovenským klientom silné mediálne skúsenosti a zázemie jednej z najväčších mediálnych agentúr na svete. Veríme, že Publicis Groupe Slovensko im prostredníctvom novej agentúry prinesie ďalšie možnosti rozvoja ich podnikania. Radi by sme poďakovali spoločnosti Starmedia za dlhoročnú spoluprácu a zaželali jej veľa úspechov do budúcnosti,“ hovorí Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pre strednú Európu.