Ostrov alebo Matrix?
Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v sobotu stal film Ostrov, ktorý si na TV Joj nenechalo ujsť 408-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Konkurenčná televízia Markíza sa snažila konkurovať snímkou Matrix Resurrections, ale v top desiatke obsadil až desiate miesto so 153-tisícmi divákov.
Jojkársky film dokonca prekonal zábavnú šou Záhady tela, ktorá získala pozornosť 380-tisícov divákov a za sebou nechala aj reláciu Smotánka s 349-tisícmi divákov. Úspešná bola aj šou Neskoro večer s 297-tisícmi divákov, či hobby magazín Postav dom, zasaď strom s 232-tisícmi divákov.
Ostrov ovládol aj nespravodajský rebríček pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov s 27,4-percentným trhovým podielom. Nad hranicu 20-percent sa prebojovali aj Gól mesiaca (20,5 percenta), Smotánka (24,2 percenta) či Osobný strážca (22,6 percenta).
Skupina Markíza si za celú sobotu mierne polepšila na 29,2 percenta, rovnako ako aj Joj Group na 23,9 percenta, RTVS spadla na rovných 12 percent a aj TA3 na 1,1 percenta.