Sledované boli aj rozprávky
Piatkový večerný hlavný vysielací čas ovládla súťaž Čo ja viem, ktorá priniesla verejnoprávnej RTVS 388-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+ a za sebou nechala rivalov ako kulinársku šou Bez servítky (354-tisíc divákov) a seriál Mama na prenájom II (321-tisíc divákov). Rovných 300-tisíc divákov si pozrelo aj reality šou Farma.
Do rebríčka top 10 sa dostali aj filmy, ktoré vysielala RTVS, a to Sedem statočných (215-tisíc divákov), Na samotě u lesa (186-tisíc divákov), Občiansky preukaz (177-tisíc divákov) či Rozprávky bratov Grimmovcov: Mocný Janko (163-tisíc divákov).
Kulinárska šou Bez servítky zase ovládla nespravodajský rebríček pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov, keď získala 22,7-percentný trhový podiel. Menej mala dokonca aj reality šou Farma (17,7 percenta) či seriál Mama na prenájom II (19 percent).ň
Úspešný kvíz Čo ja viem sa dostal až na štvrté miesto s 15,6-percentným trhovým podielom a za sebou nechal rozprávky, ako Hotel Transylvania 2 (20,6 percenta), Šmolkovia: Zabudnutá dedinka (21,6 percenta) či Ježko Sonic 2 (13 percent).
Skupina Markíza oproti štvrtku mierne klesla v celodennom trhovom podiele na 27,6 percenta, polepšila si však Joj Group na 23,2 percenta, RTVS si udržala 14 percent a TA3 mierne klesla na 1,3 percenta.