Slováci majú za sebou predĺžený víkend, počas ktorého venovali pozornosť aj televíznych programom. Ktoré patrili k tým najsledovanejším? Pozrime sa na jednotlivé dni.  

Polmiliónový Dunaj

Počas sviatočného štvrtku si 509-tisíc divákov zo širšej cieľovej skupiny 12+ nenechalo ujsť ďalšiu epizódu dobového seriálu Dunaj, k vašim službám. Konkurenčný seriál Nemocnica oslovil 295-tisíc divákov a v rebríčku skončil až na piatom mieste. 

Dobre sa darilo aj seriálu Mama na prenájom II, ktorý sledovalo 348-tisíc divákov a nad hranicu 300-tisíc divákov sa dostali aj kulinárska šou Bez servítky, alebo aj relácia Reflex.  

Seriálu Nemocnica sa darilo ešte horšie v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov, keďže v top desiatke obsadil až šieste miesto s 13-percentným trhovým podielom. Prekonalo ho nielen futbalové štúdio s 13,2-percentným trhovým podielom, ale aj relácie, ktoré dosiahli viac ako 20-percentný trhový podiel.  

Najviac získala kulinárska šou Bez servítky, a to 26,2 percenta, avšak prvé miesto patrilo Dunaju, k vašim službám s 24,6-percentným trhovým podielom. Darilo sa aj Mame na prenájom II (22,2 percenta), reality šou Farma (20,3 percenta) či relácii Reflex (23,3 percenta). 

Celkovo získala skupina Markíza za celý deň 33,8 percenta trhového podielu, nasleduje Joj Group s 22,1 percentami, RTVS prekonala 14 percent a spravodajská TA3 mala 1,4 percenta.