Hokej Slovensko - Slovinsko
Nedeľnej sledovanosti dominoval hokejový zápas Slovensko – Slovinsko. Hneď prvá tretina prilákala pred televízne obrazovky 490-tisíc divákov. No hokejové štúdio po prvých 20 minútach hracieho času sledovalo 467-tisíc ľudí. Druhá tretina počet divákov zvýšila na 622-tisíc. Komentovanie napínavého zápasu si v štúdiu nenechalo ujsť 509-tisíc ľudí. Posledných 20 minút riadneho hracieho času si pozrelo 706-tisíc divákov. Iba 395-tisíc divákov sledovalo posledné komentovanie zápasu v štúdiu.
Do top päť najsledovanejších nespravodajských programov sa však dostali aj relácie Jojky a Markízy. Politickú diskusnú reláciu Na telo sledovalo 354-tisíc ľudí a Nové bývanie si pozrelo 320-tisíc divákov.
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov získal na sledovanosti najviac hokejový zápas Slovensko – Slovinsko, ktorý obsadil takmer všetky priečky prvej päťky.
Najsledovanejšie bolo hokejové Štúdio po druhej tretine napínavého zápasu. V trhovom podiele získalo 52,4 percenta. Štúdio po prvých 20 minútach zápasu skončilo na druhej priečke s trhovým podielom 50,4 percenta. Za ním nasleduje Štúdio, v ktorom sa zhodnotil celý priebeh zápasu. Získalo 41,4 percenta trhového podielu.
Do rebríčka sa dostalo aj Štúdio, ktoré hodnotilo zápas Česko-Švajčiarsko, v trhovom podiele získalo 16,5 percenta. V top päť skončil aj film Zrodila sa hviezda, ktorý vysielala Markíza. Z koláča trhového podielu si ukrojil 22,4 percenta.
Markíza Group v stredu získala 23,9 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 16,8 percent, RTVS získala 26 percent a spravodajská TA3 mala 1,4 percenta trhového podielu.