Piatkovú sledovanosť ovládol hokejový zápas Slovensko – Kazachstan. Hneď prvá tretina prilákala pred televízne obrazovky 678-tisíc divákov. No hokejové štúdio po prvých 20 minútach hracieho času sledovalo 642-tisíc ľudí. Druhá tretina počet divákov zvýšila na 858-tisíc. Komentovanie zápasu si v štúdiu nenechalo ujsť 704-tisíc ľudí. Posledných 20 minút riadneho hracieho času, tiež samostatné nájazdy, ktorým obaja rivali čelili, si pozrelo 894-tisíc divákov. Iba 313-tisíc divákov sklamaných zo slovenskej prehry sledovalo posledné komentovanie zápasu v štúdiu.

Do top päť najsledovanejších nespravodajských programov sa však dostali aj relácie Jojky a Markízy. Mamu na prenájom sledovalo 349-tisíc ľudí a kulinársku šou Bez servítky si pozrelo 222-tisíc divákov.

V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov získal na sledovanosti najviac hokejový zápas Slovensko – Kazachstan, ktorý obsadil takmer všetky priečky prvej päťky.

Najsledovanejšie bolo hokejové Štúdio po druhej vyrovnanej tretine napínavého zápasu. V trhovom podiele získalo 51 percent. Štúdio po prvých 20 minútach zápasu skončilo na druhej priečke s trhovým podielom 54,4 percenta. Za ním nasleduje Štúdio, v ktorom sa zhodnotil celý priebeh zápasu. Získalo 29,2 percenta trhového podielu.

Do rebríčka sa dostal aj seriál Mama na prenájom. Získal 31,3 percenta trhového podielu. Posledné v top päť je Štúdio, ktoré napínavý zápas otvorilo. Komentátori Marián Gáborík a Boris Valábik tak mali 18,8 percenta trhového podielu.

Markíza Group v stredu získala 23,5 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 14,1 percenta, RTVS získala 32 percent a spravodajská TA3 mala 1,6 percenta trhového podielu.