Slovenské komerčné televízie Markíza a Joj si vo štvrtok podelili miesta v top päťke programov v cieľovej skupine 12+.
Najsledovanejšou bola epizóda krimiseriálu Policie Modrava IV, ktorú si pozrelo 238-tisíc divákov. Druhé víťazné miesto obsadila zábavná relácia Inkognito s 237-tisícmi divákov, ktorá prekonala v hlavnom vysielacom čase krimiseriál Špecialisti V.
V ďalšom súboji medzi kulinárskou šou Bez servítky a Rodinnými prípadmi zvíťazil jojkársky program, ktorý sledovalo 174-tisíc divákov. Markizácku epizódu si v tom čase nenechalo ujsť len 123-tisíc divákov. Úspešnejšia bola však oveľa skoršia epizóda Rodinných prípadov, ktorú si pozrelo 142-tisíc divákov.
Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov mala v televíznom programe jasno, keď najlepšiu trojicu ovládli markizácke programy, a to krimi Špecialisti V (15,9 percenta trhového podielu), Policie Modrava IV (19,1 percenta trhovhého podielu) a Rodinné prípady (24,5 percenta trhového podielu).
Ostatné dve miesta v širšej top päťke patrili Jojke a relácii Inkognito (10,6 percenta trhového podielu) a šou Bez servítky (18,7 percenta trhového podielu). Darilo sa aj programu RTVS S úsmevom po Slovensku IV, ktorý obsadil šieste miesto s 9,6-percentným trhovým podielom.
Skupina Markíza si oproti strede polepšila v rámci celodenného trhového podielu na 31,5 percenta, Joj Group klesla na 18,5 percenta, RTVS prekonala desať percent a TA3 padla na 1,1 percenta.