Princ Harry a Meghan Markle, vojvoda a vojvodkyňa zo Sussexu, ešte zďaleka nekončia s Netflixom. Ich produkčná spoločnosť Archewell Productions predĺžila viacročné partnerstvo so streamovacím gigantom, ktorý si ponecháva exkluzívne práva na všetky pripravované filmové a televízne projekty.
Potvrdenie ďalšej spolupráce prichádza len krátko po medializovaných informáciách, že Netflix po piatich rokoch ukončuje lukratívne partnerstvo s týmto párom. Zmluva v hodnote 100 miliónov dolárov, ktorá priniesla niekoľko dokumentárnych projektov a lifestylovú šou, nebude predĺžená, informovali zahraničné médiá. Streamovací gigant však nevylúčil, že by si dvojica mohla v budúcnosti "strihnúť" nejaký samostatný projekt.
Najnovšie Netflix potvrdil, že Harryho a Meghan sa nevzdáva a naďalej vsádza na obsah pod značkou Archewell Productions. Ešte v tomto roku prinesie dva projekty a ďalšie sú v príprave.
Meghan: Chceme tvoriť obsah, ktorý osloví svet
„Sme hrdí, že môžeme predĺžiť partnerstvo s Netflixom a rozšíriť našu spoluprácu aj o značku As ever. S manželom nás inšpirujú naši partneri a tím Archewell Productions, ktorí spolu s nami vytvárajú premyslený obsah naprieč žánrami, oslovujúci globálne publikum a odrážajúci našu spoločnú víziu,“ uviedla Meghan, vojvodkyňa zo Sussexu.
Tes Sarandos, jeden z dvoch generálnych riaditeľov Netflixu, vysvetlil, prečo streamovací gigant stavil práve na Meghan Markle.: „Myslím si, že Meghan je podceňovaná, pokiaľ ide o jej vplyv na kultúru. Keď sme zverejnili upútavku na dokumentárny seriál Harry & Meghan (2022), všetko, čo mala na sebe – topánky alebo deka Hermès, ktorá bola na stoličke za ňou – sa vypredalo po celom svete. Ľudia sú Meghan Markle fascinovaní.“
Bela Bajaria, riaditeľka obsahu Netflixu, dodala: „Harry a Meghan sú vplyvné hlasy, ktorých príbehy rezonujú s publikom po celom svete. Odozva hovorí sama za seba – Harry & Meghan poskytol divákom intímny pohľad do ich života a rýchlo sa stal jedným z našich najsledovanejších dokumentárnych seriálov. A v poslednom čase fanúšikov inšpirovala aj relácia S láskou, Meghan, pričom produkty zo značky As ever sa vypredávajú v rekordne krátkom čase. Tešíme sa na pokračovanie spolupráce s Archewell Productions a na spoločné prinášanie obsahu našim členom.“
Nadchádzajúce projekty Archewell Productions:
- S láskou, Meghan – 2. séria
Meghan prinesie novú porciu kulinárskych a kreatívnych dobrodružstiev s celebritnými šéfkuchármi, umelcami a priateľmi. Pôjde o hravé varenie, DIY projekty a objavovanie krásy v každodennom živote. Premiéra na Netflixe má 26. augusta. - S láskou, Meghan: Sviatočná oslava
Špeciálna epizóda bude uvedená na Netflixe v decembri 2025. Meghan privíta v Montecite rodinu a priateľov, s ktorými ozdobí dom, pripraví sviatočné hostiny a ručne vyrábané darčeky. - Meet Me at the Lake
Romantický film podľa bestselleru Carley Fortune. - Masaka Kids, A Rhythm Within
Krátky dokument z dielne Campfire Studios a Archewell Productions. Uvedenie je naplánované na tento rok. Snímka mapuje život v sirotinci v regióne Masaka v Ugande, kde deti postihnuté krízou HIV/AIDS nachádzajú radosť a nádej v tanci.
Archewell Productions aktuálne pracuje aj na ďalších projektoch pre Netflix, ktoré pokrývajú rôznorodé žánre a majú byť súčasťou dlhodobého kreatívneho partnerstva.
Najväčší úspech: výbušný dokument Harry & Meghan
Dvojica odštartovala spoluprácu s Netflixom v roku 2020, po kontroverznom odchode z britskej kráľovskej rodiny a priniesla spolu päť projektov. Najväčší divácky úspech zaznamenal hneď prvý – šesťdielna dokunentárna séria Harry & Meghan, ktorá mapovala ich rozhodnutie vzdať sa kráľovských povinností a začať nový život v Kalifornii.

Okrem toho vznikli aj ďalšie projekty. Heart of Invictus sledoval športové podujatie pre vojnových veteránov, ktoré založil princ Harry. Séria Live to Lead sa zas zameriavala na inšpiratívne osobnosti z celého sveta. Menej ohlasu mal dokument Polo, ktorý mapoval rovnomenný šport.
Posledným formátom je S láskou, Meghan (With Love, Meghan). Lifestylová a kulinárska relácia mala premiéru na Netflixe 4. marca 2025 a jej cieľom bolo ponúknuť divákom osobnejší pohľad do sveta Meghan Markle. Už o pár dní, 26. augusta, bude mať na Netflixe premiéru druhá séria.

Z doterajšej spolupráce s Netflixom zostáva najväčším úspechom dokumentárna séria Harry & Meghan z roku 2022, ktorá lámala rekordy sledovanosti a stále patrí medzi päť najpopulárnejších v histórii platformy. Naopak, šou S láskou, Meghan s 25,5 milióna hodín pozerania obsadila 389. priečku rebríčka za prvý polrok 2025.
Meghan spojila s Netflixom sily aj pri lifestylovej značke As ever, ktorú spustila v apríli. V jej ponuke sú napríklad čaje, marmelády, kvety na pečenie či palacinkové cesto – produkty, ktoré sa často objavovali aj v šou S láskou, Meghan, ktorej druhá séria práve mieri na Netflix.