Netflix sa opäť rozhodol vsadiť na Meghan Markle a jej lifestylovú šou S láskou, Meghan (With Love, Meghan). Hoci prvá séria čelí tvrdej kritike a katastrofálnym hodnoteniam, streamovací gigant oznámil, že relácia dostane druhú sériu, ktorá je už dokonca natočená. Premiéra je naplánovaná na jeseň 2025.
Lifestylová značka Meghan
Relácia S láskou, Meghan mala premiéru na Netflixe 4. marca 2025 a jej cieľom bolo ponúknuť divákom osobnejší pohľad do sveta Meghan Markle. Bývalá herečka a vojvodkyňa zo Sussexu sa v nej delí o tipy na varenie, organizovanie stretnutí, ručné práce a záhradkárstvo. Každá epizóda zahŕňa aj rozhovory s priateľmi a známymi osobnosťami.
Prvá séria má osem epizód, každá s dĺžkou okolo pol hodiny. Medzi hosťami sa objavujú herečka Mindy Kaling, šéfkuchár Roy Choi či Abigail Spencer, Meghanina kolegyňa zo seriálu Kravaťáci (Suits). Reláciu produkovala spoločnosť Archewell Productions v spolupráci s The Intellectual Property Corporation, ktorá patrí pod Sony Pictures Television. Meghan sa na projekte podieľa ako výkonná producentka.
Pozrite si zábery zo seriálu v galérii.
Všade kvety, chvála a nuda
Napriek ambíciám a veľkému mediálnemu ošiaľu relácia neoslovila kritikov ani divákov. Hodnotenia jej vyčítajú nedostatok autenticity – nenakrúca sa totiž v Meghaninom skutočnom dome, ale v prenajatom priestore asi tri kilometre od jej domova. Mnoho momentov tak pôsobí umelo, strojene a inscenovane.
Medzi kritikou rezonujú aj obvinenia z narcizmu, kde sa kladie príliš veľký dôraz na obdivovanie Meghan samotnej namiesto skutočného obsahu. Hostia často prehnane chvália jej kreativitu a šikovnosť, čo pôsobí neúprimne. Kritici poukázali tiež na to, že hostia sú akoby "nútení" chváliť Meghan a väčšina rozhovorov sa točí okolo nej samotnej.
Sebaprezentácia namiesto inšpirácie
Daniel D’Addario z magazínu Variety reláciu označil za „montecitský egotrip, ktorý nestojí za to“ a dodal, že je to „natočené s veľkou dávkou lásky – ak vezmeme do úvahy, že najväčšia láska zo všetkých je láska človeka k sebe samému“.
Meghan bola často prirovnávaná k lifestyle ikonám ako Martha Stewart či Ina Garten. Kritici však tvrdia, že jej prejav postráda jedinečnosť a charizmu, ktoré by ju odlíšili. Jej snaha o "dokonalú nedokonalosť" pôsobí podľa nich povrchne a nepresvedčivo.
„Meghanine vrtochy začnú pôsobiť ako afektovanosť, od viacnásobných poznámok o kráse vaječného žĺtka až po jej odhodlanie umiestňovať "jedlé kvety" na takmer akúkoľvek potravinu,“ hodnotí Meghaninu šou Variety.
Relácia si vyslúžila mimoriadne slabé hodnotenia od divákov. Na IMDb má iba 2,7 bodu z 10, na Rotten Tomatoes 35 % a na ČSFD biednych 18 %.
S láskou, Meghan – alebo s láskou k sebe?
„Celá šou je ako starostlivo naaranžovaná PR kampaň, kde Meghan predvádza, aká je úžasná, milá a inšpiratívna. Všetko je prepočítané na body za sympatie v nekonečnej kampani na budovanie značky menom Meghan. Ak vám chýbal nejaký nový level sebastrednosti, tak gratulujem – práve ste ho našli,“ píše sa jednej z recenzií na ČSFD.
„Dokonale upravená sa pohybuje po kuchyni a jej hlavný kuchársky um spočíva v tom, že niečo nakrája a posype to sušenými kvetinami. K tomu si pozýva kamarátky, čo ju obdivujú, aká je úžasná a ona im skromne udeľuje rady, ako miesiť cesto, urobiť čaj alebo ako posypať rybu soľou,“ nešetrí kritikou ďalší divák.
Netflix stále verí v úspech
Aj napriek týmto negatívnym reakciám sa Netflix prekvapivo rozhodol o pokračovaní relácie druhou sériou, ktorá je už natočená a na jeseň 2025 zamieri na obrazovky. Prvá séria sa momentálne sa nachádza na poslednom mieste v rebríčku Top 10 na Netflixe.
Projekt nadväzuje na Meghanine predchádzajúce lifestylové aktivity, vrátane jej staršieho blogu "The Tig", podcastu "Archetypes" až po dokumentárnu sériu Netflixu "Harry & Meghan", ktoré sa však nepodarilo spojiť.
Otázkou zostáva, či si Meghan dokáže získať divákov a presvedčiť kritikov, alebo či druhá séria potvrdí, že ide len o marketingový projekt v rámci budovania osobnej značky vojvodkyne zo Sussexu a jej pripravovanej lifestylovej značky "As Ever", ktorej produktmi sú bylinkové čaje, domáci med, marmelády či palacinkové cesto.

Najväčšie marcové hity na Netflixe: Päť premiér, ktoré vás vtiahnu do deja už od prvej minúty

Tipy na 8 seriálov, ktoré na MDŽ oslovia každú ženu: Príbehy plné lásky, priateľstva a výziev

Česká verzia "nahej zoznamky" láka stovky Slovákov, pripravuje sa pre nich kasting v Bratislave

Ďalší slovenský triler mieri na streamovaciu službu. Lóve 2 bude o pár dní na Netflixe

Milióny fanúšikov jasajú: Najúspešnejšia dráma Netflixu dostáva nové série, v hre je spin-off

Oscarová senzácia Oppenheimer prichádza na Netflix. Zapíšte si tento dátum!
