Sledovanosť televíznych programov za posledné dni ovládli najmä slovenské seriály, úspešné boli aj ďalšie televízne relácie a šou.

Bez servítky späť v Top 3

Tradičný súboj o diváka sa opäť udial v prípade dvoch vysielacích časoch, čo je vidieť aj na obsadení prvých štyroch miest nespravodajského rebríčka televíznych programov v cieľovej skupine 12 až 54 rokov.

Prvé miesto obsadil seriál Druhá šanca, ktorá Televízii Markíza priniesla vysokú sledovanosť, a to až 339-tisíc divákov s pomerne vysokým trhovým podielom až 29,7 percenta. Konkurenčná Televízia Joj vysielala v tom čase komediálny seriál Hranica, ktorý si pozrelo 187-tisíc divákov s trhovým podielom 16,1 percenta.

Do najlepšej trojky sa vrátila jojkárska šou Bez servítky, ktorá prilákala 162-tisíc ľudí s trhovým podielom 21,2 percenta a nechala za sebou markizácky seriál Oteckovia so sledovanosťou 146-tisíc divákov s trhovým podielom 18, 8 percenta.

Zmena na prvom mieste

Rebríček nespravodajských programov sa v utorok zmenil, keď prvé miesto obsadil jojkársky seriál Nemocnica vďaka 231-tisíc divákom s trhovým podielom 21,1 percenta.

Druhé miesto obsadila šou Svadba na prvý pohľad III, ktorá prispela TV Markíza sledovanosťou 176-tisíc ľudí s trhovým podielom čistých 17 percent.

Svoju pozíciu medzi tromi najúspešnejšími nespravodajskými programami obhájila šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 140-tisíc divákov s trhovým podielom 21,8 percenta. Konkurenčná TV Markíza vysielala v tom čase seriál Oteckovia, ktorý si pozrelo len 115-tisíc divákov, a tak obsadila až štvrté miesto rebríčka.

JOJ play
Neprehliadnite

JOJ play plánuje byť technologickou jednotkou. Chce počúvať divákov, konkurovať obsahom i cenou