V utorok sa vrchol rebríčka sledovanosti obsadil nový markizácky seriál Klamstvo. V cieľovej skupine 12+ prilákal televíznym obrazovkám 471-tisíc divákov. Mama na prenájom získala o 11-tisíc sledujúcich menej. V rovnakom vysielacom čase sledovalo 386-tisíc ľudí druhé tohtotýždňové varenie v kulinárskej šou Bez servítky.

Štvrtá priečka rebríčka patrí hlavnému vysielaciemu času Jojky a seriálu Hranica. Pozrelo si ho 336-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa magazín Reflex, ktorý si pozrelo 287-tisíc divákov.

V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil seriál Mama na prenájom s trhovým podielom dňa 28,8 percenta. Seriálová novinka Klamstvo získala 25,3 percenta trhového podielu. Kulinárska šou Bez servítky sa v rebríčku vyšplhal na tretiu priečku s trhovým podielom 23,6 percenta.

Seriál Hranica na štvrtom mieste získal 17,2 percent trhového podielu. O takmer 4 percenta viac dosiahol magazín Reflex.

Markíza Group si v pondelok vyslúžila 33 percent celodenného trhového podielu, Joj Group získala 24,9 percenta, RTVS klesla pod 9 percent a spravodajská TA3 mala 1,6 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy ne Madiálne.sk

Marta Jančkárová sa nechala zlákať ponukou nového rádia.
Neprehliadnite

Vyhrážky ma od práce neodradia, vraví redaktorka RTVS Jančkárová