Konkurencia RTVS

Kým sobotňajším večerom vládli zábavné program RTVS, septembrová premiéra markizáckej šou Možné je všetko to zásadne zmenila, keď prilákala 299-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Veľmi tesne za ňou skončil zábavný kvíz Záhady tela s 294-tisícmi divákov a o miesto v top trojke neprišla ani nočná šou Neskoro večer, ktorú si pozrelo 292-tisíc divákov. Svojho diváka sa snažila osloviť aj Jojka prostredníctvom filmu Bezva ženská na krku, ale oslovili len 190-tisíc divákov.  

Darilo sa aj programom ako Smotánka (201-tisíc divákov), Postav dom, zasaď strom (99-tisíc divákov) či programu Posledný bohém - Karol Duchoň 70 (95-tisíc divákov). 

Nová šou Možné je všetko bola lídrom aj nespravodajského rebríčka cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov so ziskom 23-percentného trhového podielu. Na druhom mieste skončila Jojka a český film Bezva ženská na krku s 15,5-percentným trhovým podielom a tretie patrilo Záhadám tela na RTVS s 13,9-percentným trhovým podielom.  

Do top 5 sa ešte dostala aj šou Neskoro večer so 14,1-percentným trhovým podielom a aj Smotánka s 24,4-percentným trhovým podielom. 

V sobotu klesla skupina Markíza na 29 percent, Joj Group sa vypracovala na 21,4 percenta, RTVS bola nad 12 percentami a spravodajská TA3 mala 1 percento celodenného trhového podielu.