Súboj diskusných relácií

Viac ako 420-tisíc divákov si v nedeľu zaplo diskusnú reláciu Na telo, v ktorej sa stretli Milan Majerský, Erik Tomáš a Michal Šipoš, čím sa dostala na prvé miesto nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku od 12+. Darilo sa aj verejnoprávnej RTVS a programu O 5 minút 12, kde diskutovali Boris Kollár a Andrej Danko a pred obrazovky pritiahli 369-tisíc divákov. Napokon do top desiatky postúpil aj program V politike spravodajskej televízie TA3, keď 233-tisíc ľudí sledovalo duel Petra Pellegriniho a Richarda Sulíka.  

Úspešný štart zažila aj šou Česko Slovensko má talent, ktorú si nenechalo ujsť 396-tisíc divákov, skvelé čísla mali aj programy ako Nové bývanie (299-tisíc divákov), Kto mi ide po krku (251-tisíc divákov) či Horná Dolná (168-tisíc divákov). 

Talentová šou na Jojke obsadil prvé miesto v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov so ziskom 22,9-percentného trhového podielu, druhé miesto patrilo snímke Kto mi ide po krku s trhovým podielom 20,6 percenta.  

Nedeľným diskusným reláciám kraľovalo markizácke Na telo s vysokým 34,6-percentným trhovým podielom, nasleduje O 5 minút 12 s 27,7-percentným trhovým podielom a v rebríčku top desať chýbalo V politike od TA3. 

Za celú nedeľu si skupina Markíza udržala 30-percentný trhový podiel, Joj Group sa tešila z takmer 24 percent, RTVS bola nad 10 percentami a TA3 získala 1,8 percenta. 

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Generálny riaditeľ Skupiny Markíza Peter Gažík
Neprehliadnite

Skupina Markíza má nového generálneho riaditeľa, Peter Gažík sa ujal funkcie