September začal s predĺženým víkendom. Pozrime sa, ktorým televíznym programom sa najviac darilo.  

Rozprávky a komédie

Najsledovanejším piatkovým nespravodajským programom sa stala česká komédia Striedavka, ktorá prilákala pred obrazovky TV Markíza 303-tisíc divákov z cieľovej skupiny od veku 12+. Jej konkurenciou bol rozprávkový film Mulan, ktorý priniesol TV Joj 200-tisíc divákov a úspešný bol aj program verejnoprávnej RTVS s názvom Deň Ústavy SR - Slovenský deň kroja so sledovanosťou 187-tisíc divákov 

Svojho diváka si našla aj kulinárska šou Bez servítky s 201-tisícmi divákov, ako aj film Dívka na koštěti so 117-tisícmi divákov či Rodná zem so 105-tisícmi divákov.  

Český fim mal úspech aj u cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov, keď získal vyšší 24,4-percentný trhový podiel. Druhé miesto získala Mulan s trhovým podielom 17,8 percenta a tretie patrilo šou Bez servítky s 19,1-percentným trhovým podielom.  

Zaujali aj filmy ako Rio (20,2 percenta), Dívka na koštěti (14,5 percenta), Kráska a zviera (17,3 percenta), Madagaskar 3 (16,5 percenta), Fantastické zvery a ich výskyt (21,1 percenta) či Wonder Woman (19,2 percenta). 

Za celý deň získala skupina Markíza 30,6 percenta trhového podielu, Joj Group vyskočila na 23,2 percenta, RTVS bola pod 10 percentami a spravodajská TA3 mala 1,5 percenta.