V pondelok obsadil vrchol rebríčka sledovanosti markizácky seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 464-tisíc divákov. Klamstvo získalo o vyše 10-tisíc sledujúcich menej. Viac ako 400-tisíc ľudí sledovalo aj prvé tohtotýždňové varenie v kulinárskej šou Bez servítky.
Štvrtá priečka rebríčka patrí hlavnému vysielaciemu času Jojky a seriálu Hranica. Pozrelo si ho 329-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa magazín Reflex, ktorý si pozrelo 310-tisíc divákov.
V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa poradie takmer nezmenilo. Najvyššie sa umiestnil seriál Mama na prenájom s trhovým podielom dňa 28,1 percenta. Seriál Klamstvo získal 25,4 percenta trhového podielu. Kulinárska šou Bez servítky sa v rebríčku vyšplhala na tretiu priečku s trhovým podielom 25 percent.
Magazín Reflex na štvrtom mieste získal 24,3 percenta trhového podielu. O 7 percent menej dosiahla komediálna Hranica.
Markíza Group si v pondelok vyslúžila 35,1 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 22,4 percenta, RTVS vyšplhala nad 8 percent a spravodajská TA3 mala 1,2 percenta trhového podielu.