Utorkovým najsledovanejším nespravodajským programom bol krimi seriál Odznak Vysočina. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 268-tisíc divákov. Dvojkou v rebríčku bola šou o varení bez servítky, ktorá si získala 245-tisíc ľudí.
Krimi seriál Policie Modrava si pozrelo 216-tisíc divákov. Top 5 najúspešnejších nespravodajských programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel, ktorú videlo 186-tisíc divákov a kriminálka Komisár Montalbano s 185-tisícmi sledujúcimi.
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil krimi seriál Odznak Vysočina s trhovým podielom 16,9 percenta. Kulinárska šou Bez servítky, ktorá v sledovanosti skončila na druhom mieste, si vyslúžila 27,2 percenta trhového podielu.
Na treťom a piatok mieste skončili dve epizódy seriálu 9-1-1 so 14,4 percentami a 12,6 percentami trhového podielu. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa krimi seriál Policie Modrava s 17,9 percentami trhového podielu.
Markíza Group v utorok získala 32,2 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group dosiahla 19 percent, RTVS mala vyše 7 percent a spravodajská TA3 získala 1,7 percenta trhového podielu.