Televízia JOJ rozhodne nelení a už uprostred leta potvrdila prvú jesennú premiéru. Do novej televíznej sezóny 2025/2026 ráta so zábavným formátom, ktorý však Slováci dobre poznajú. Z Markízy sa na Jojku sťahuje vedomostná šou Dobre vedieť!, ktorá sa vracia na obrazovky po niekoľkoročnej pauze. Jojka chce vdýchnuť relácii nový život, no fanúšikovia sa dočkajú aj návratov známych tvárí.

Do moderátorského kresla sa vracia Rasťo Sokol a nebude chýbať ani vedátor Samo Trnka. V obnovenej premiére na Jojke sa v každej epizóde proti sebe postavia noví kapitáni Zuzana Kubovčíková Šebová a Juraj Loj. „Po tých pár rokoch je to opäť obrovská výzva. Teším sa na nové otázky a pevne verím, že naši hostia a kapitáni to ľavou zadnou zvládnu,“ hovorí Sokol.

K šou neodmysliteľne patria vedomosti, humor a známe osobnosti, ktoré budú kapitánom pomáhať nájsť správne odpovede na záludné otázky. Dobre vedieť! je overený koncept, ktorý televízia JOJ prispôsobí svojmu publiku. Generálny riaditeľ TV JOJ Marcel Grega hovorí: „Teší nás, že už čoskoro ponúkneme kvalitnú zábavu, ktorá divákov nielen pobaví, ale aj niečo nové naučí. Veríme, že si novú sériu všetci zamilujú.“
Nové epizódy sa už nakrúcajú a televízia potvrdzuje nasadenie Dobre vedieť! už od septembra. Nateraz nie je známe, ktorý vysielací slot obsadí.

Markíza uviedla Dobre vedieť! v roku 2016 a vysielala ju až do roku 2022. Počas deviatich sérií vzniklo takmer 200 epizód, ktoré si získali silnú fanúšikovskú základňu. Zábavná relácia napokon skončila kvôli vyčerpanosti formátu a klesajúcej sledovanosti.
Jojka nie je nováčikom v oblasti zábavných formátov. Už skôr jej vyšiel ťah s reláciou Bez servítky, ktorú prevzala od Markízy a dokázala z nej spraviť stabilný pilier podvečerného programu.