Medzi najúspešnejšie programy patrila v pondelok produkcia Televízie Joj, ktorá v rebríčku pre cieľovú skupinu 12+ obsadila prvé tri miesta. Najsledovanejším bol komediálny seriál Hranica s 258-tisícmi divákov a vedomostno-súťažná relácia Duel so 181-tisícmi divákov.
Na treťom mieste skončilo Inkognito , ktoré získalo 179-tisíc ľudí. Štvrtú priečku obsadil magazín Reflex. Pred televízne obrazovky prilákal 168-tisíc ľudí. Rebríček top päť najúspešnejších nespravodajských programov dopĺňa kulinárska šou Bez servítky so 170-tisícmi sledujúcich.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si taktiež nenechala ujsť komediálny seriál Hranica, ktorý získal 16,7-percentný trhový podiel. Reflex si z koláča trhového podielu ukrojil viac ako 20 percent.
Na tretej priečke sa umiestnil seriál Druhá šanca s 12 percentami trhového podielu. Štvrté a piate miesta patrili Rodinný prípadom, ktoré z trhového podielu získali 23,4 a 16,7 percenta.
Celkovo získala skupina Markíza vyše 31-percentný celodenný trhový podiel, Joj Group bola nad 20 percentami, RTVS mala 9 percent a spravodajská TA3 získala jedno percento trhového podielu.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
