Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.

Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná šou Milujem Slovensko. Rozhlas a televízia Slovenska tak pred televízne obrazovky prilákal 186-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Na druhom mieste bola kulinárska šou Bez servítky, ktorú sledovalo 160-tisíc ľudí.

Do top trojky sa dostala aj relácia Cestou necestou, pozrelo si ju 154-tisíc divákov. Vysoko bol v rebríčku sledovanosti tiež film Snúbenec alebo milenec?. Sledovalo ho 149-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvárajú Rodinné prípady so 139-tisícmi divákov.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila filmi Zlatokopky, ktorý získal 12,4 percenta trhového podielu. Za ním sa umiestnila film Snúbenec alebo milenec?, ktorého trhový podiel dosiahol 11,8 percenta.

Tretie miesto si vyslúžila šou Milujem Slovensko (9,9 percenta). Top päť najsledovanejších nespravodajských programov uzatvárajú seriál Mentalista, ktorý získal 28,5 percenta a ašou Bez servítky s 19,1 percentami trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group takmer 30 percent, Joj Group získala 19,1 percenta, RTVS mala 8,8 percenta a spravodajská TA3 dosiahla 1,4 percenta trhového podielu.