Kriminálne seriály z horského prostredia majú zrejme u divákov úspech, keďže seriály Odznak Vysočina I. a Policie Modrava III. sa dostali do top 3 nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu 12+. Obe epizódy priniesli Televízii Markíza sledovanosť 252-tisíc divákov a 237-tisíc divákov. Svojho diváka si našla aj zábavná relácia Inkognito na Televízii Joj, ktorú si nenechalo ujsť 236-tisíc divákov.
Medzi ďalšie úspešné programy patrili vo štvrtok aj Rodinné prípady (191-tisíc divákov), kulinárska šou Bez servítky (178-tisíc divákov) či S úsmevom po Slovensku IV. (166-tisíc divákov), ktorú si diváci pozreli na obrazovkách Rozhlasu a televízie Slovenska.
Podobný večerný program mala aj cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov, ktorá si tiež pozrela epizódy krimiseriálov Odznak Vysočina (17,1 percenta trhového podielu) a Policie Modrava III. (19,1 percenta trhového podielu). Vyšší trhový podiel získali aj Rodinné prípady (19 a 19,4 percenta) epizóda krimiseriálu Mentalista VI. (20,2 percenta) a relácia Reflex (15,7 percenta).
Konkurenčná Jojka mala v nespravodajskej top desiatke dvoch zástupcov, a to zábavnú reláciu Inkognito s 12 percentami trhového podielu a kulinársku šou Bez servítky s trhovým podielom 14,7 percenta,
Aj napriek úspechu markizáckych programov, celodenný trhový podiel skupiny Markíza mierne klesol oproti strede na 29 percent, naopak Joj Group si polepšila na 19,5 percenta, ako aj RTVS na 11,6 percenta, a mierne stúpla aj spravodajská televízia TA3 na 1,8 percenta.
Ďalšie správy z Mediálne.sk
