Úspechy programov RTVS

Kráľom sobotného rebríčka sledovanosti sa stala reality šou Farma - duel, ktorú si pozrelo 391-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. V tesnom závese ju nasledovalo Štúdio MS vo futbale, ktoré prilákalo pred obrazovky 344-tisíc a 319-tisíc divákov.

Svoj úspech zožali aj programy ako relácia Postav dom, zasaď strom (263-tisíc divákov), zábavný kvíz Záhady tela (253-tisíc divákov) či film Jedine Tereza (242-tisíc divákov).

Najväčší úspech v cieľovej skupine vo veku 12 až 54 rokov získalo Štúdio MS vo futbale, ktoré obsadilo prvé priečky nespravodajského rebríčka a získalo trhové podiely 18,7 percenta a 27,6 percenta. Veľmi tesne za nimi skončila reality šou Farma - duel s trhovým podielom 21,2 percenta.

Svoje miesto v top desiatke získali aj filmy ako Jedine Tereza (13,9 percenta), Shrek Tretí (17,7 percenta) alebo Kučeravá Sue (19,1 percenta) či Vianočné prázdniny (23,5 percenta).

Celkovo sa v sobotu najviac darilo skupine Markíza, ktorá získala 27,8 percenta trhového podielu, za ňou nasleduje RTVS s 20,7 percentami a Joj Group sa dostala až na tretie miesto s 15,1-percentným trhovým podielom a TA3 si držala svojich 0,7 percenta.