Vysoké čísla nedeľnej sledovanosti
Jedným z najvyšších výsledkov sledovanosti sa zrodil v nedeľu, keď finále šou Pečie celé Slovensko si pozrelo až 613-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Vysoké čísla však zaznamenali aj ďalšie úspešné programy ako relácia V siedmom nebi (467-tisíc divákov), Nové bývanie (460-tisíc divákov) či relácia Na telo, v ktorej diskutovali Jaroslav Naď a Denisa Saková (403-tisíc divákov).
Súťaž o pečení na obrazovkách RTVS sledovali aj diváci z cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov, keďže v nespravodajskom rebríčku obsadila prvé miesto s trhovým podielom 27,2 percentá.
Nové bývanie je stále atraktívne, dôkazom je aj vysoké umiestnenie v rebríčku a trhový podiel 24,9 percenta. Dokonca za sebou nechalo aj reláciu V siedmom nebi s trhovým podielom 18,4 percenta.
V rámci celkového trhového podielu za nedeľu získala skupina Markíza 24,4 percenta, nasleduje Joj Group s 22,7 percentami, RTVS s 15,3 percentami a spravodajská TA3 s 1,2 percentami.