Druhý novembrový víkend priniesol viacero zaujímavých momentov v sledovanosti televíznych programov, ktorú ovplyvnili nielen majstrovstvá sveta vo futbale, ale aj finále súťaže Pečie celé Slovensko. Pozrime sa na jednotlivé dni.

Súperenie troch šou

Piatkové vysielanie ovládli šou a prvé miesto nespravodajského rebríčka obsadila Farma s 332-tisícmi divákov cieľovej skupiny 12+. Za sebou nechala konkurenciu z Jojky, šou Bez servítky, so sledovanosťou 306-tisíc divákov a na tretie miesto sa dostala šou Milujem Slovensko s 289-tisícmi divákov.

Stred poradia najsledovanejších programov tvoria programy ako Štúdio MS vo futbale (233-tisíc divákov, 217-tisíc divákov), seriál Hranica (227-tisíc divákov), relácia Reflex (213-tisíc divákov) a Rodinné prípady (206-tisíc divákov).

Podobný program si zvolila aj obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov, keďže prvé miesto obhájila Farma s trhovým podielom 17 percent.

Úspech zaznamenala aj šou Bez servítky, ktorá sa môže pochváliť 19,2-percentným trhovým podielom a tretie miesto si obsadilo Štúdio MS vo futbale s trhovým podielom 14,3 percentá.

Šou Milujem Slovensko, ktorú vysielal Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) získala trhový podiel 12,6 percenta a top desiatke jej patrí až štvrté miesto.

V rámci celkového trhového podielu za piatok získal skupina Markíza 26,1 percenta, Joj Group 20,1 percenta, RTVS až 21,1 percenta a spravodajská TA3 len 0,7 percenta.