Približne o mesiac prídu Vianoce a práve film Šťastný Nový rok, ktorý sa odohráva vo sviatočnom čase, sa stal v stredu najsledovanejším programom. Televízii Joj priniesol sledovanosť 378-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Druhé miesto rovnako patrí k programom Jojky, keď kulinársku šou Bez servítky si nenechalo ujsť 362-tisíc divákov. Tesne pod čiarou 300-tisíc divákov, ale zároveň v top trojke sa ešte umiestnila šou Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život, ktorú si pozrelo 290-tisíc divákov.
Nad hranicu 200-tisíc sa dostali Rodinné prípady (275-tisíc divákov), Informácie pre tipujúcich (277-tisíc divákov), vedomostný Duel (268-tisíc divákov) a relácia Reflex (260-tisíc divákov).
Film Šťastný Nový rok zapôsobil aj na cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, keďže sa umiestnil na prvom mieste nespravodajského rebríčka s trhovým podielom 24,5 percenta. Aj tu na druhom mieste skončila šou Bez servítky s 22,9-percentným trhovým podielom a top trojku uzatvárajú Extrémne premeny Slovensko s trhovým podielom 19,6 percenta.
Na vyššie pozície sa prebojovali aj Rodinné prípady (17,6 percenta trhového podielu), relácia Reflex (20,2 percenta trhového podielu) a aj Majstrovstvá sveta vo futbale 2022 v Katare (9,2 percenta, 9,5 percenta a 10,5 percenta trhového podielu).
Celkovo za stredu klesla skupina Markíza pod 30 percent, Joj Group podskočila na 25,5 percenta, RTVS si kozmeticky prilepšila na 16,6 percenta a spravodajská TA3 sa drží na 1,1 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy z Mediálne.sk
