Prvenstvo Farmy v oboch rebríčkoch
V sobotňajšom vysielaní sa dostávame k prvému programu, ktorý presiahol hranicu 400-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Je ním reality šou Farma – duel, ktorá obsadil prvé miesto nespravodajského rebríčka. Len 10-tisíc divákov chýbalo relácii Smotánka, aby sa prehupla cez hranicu 400-tisíc divákov, v poradí jej však patrí druhé miesto. Nemalý úspech dosiahol aj zábavný kvíz Záhady tela, ktorý priniesol Rozhlasu a televízii Slovenska (RTVS) až 318-tisíc divákov.
Nad 200-tisíc divákov sa dostali film 21 mostov (265-tisíc divákov), relácia Postav dom, zasaď strom (255-tisíc divákov), talkšou Neskoro večer (246-tisíc divákov) a Cestou necestou (214-tisíc divákov).
Veľký úspech zaznamenala Farma – duel aj v nespravodajskom rebríčku obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov, keď so sledovanosťou 206-tisíc divákov s trhovým profilom 24,7 percenta obsadila prvé miesto.
Druhé miesto taktiež patrí markizáckemu programu, a to relácii Smotánka s trhovým podielom 22,7 percenta. Medzi ďalšie programy s vyššími trhovými podielmi patria Hotel Transylvánia (18,9 percenta), Dívka na koštěti (17,9 percenta), 21 mostov (16,8 percenta) alebo Na vine sú hviezdy (16,4 percenta).
V celkovom trhovom podieli klesli všetky sledované televízie. Markíza group spadla pod 28 percenta, skupina Joj pod 24 percent, RTVS sa drží nad desiatimi percentami, ale spravodajská TA3 získala len 0,7 percenta.