Prvý novembrový víkend zaznamenal vyššiu sledovanosť televíznych programov. To sa prejavilo hlavne pri štyroch, ktoré prekročili hranicu 400-tisíc divákov. Pozrime sa na jednotlivé dni. 

Súboj troch šou na najvyšších miestach

Najlepšiu trojicu nespravodajských programov tvoria zástupcovia troch televízií. Prvé miesto so sledovanosťou 389-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+ obsadila denná šou Bez servítky, ktorú vysielala Televízia Joj. Tesne za ňou a o 21-tisíc divákov menej získala reality šou Farma z produkcie Televízie Markíza a tretie miesto si vybojovala šou Milujem Slovensko s 316-tisícmi divákov. 

Pod hranicu 200-tisíc divákov sa dostali komediálny seriál Hranica (292-tisíc divákov), relácia Reflex (257-tisíc divákov), vedomostný kvíz Duel (256-tisíc divákov) a Rodinné prípady (238-tisíc divákov). 

Cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov však preferovala reality šou Farma, ktorá sa dostala v rebríčku na prvé miesto s trhovým podielom 21,9 percenta. Oveľa viac  však získala kulinárska šou Bez servítky, a to až 27,1 percenta.  

Nad 20 percent sa dostali už len tri programy, a to Reflex (20,3 percenta), Rodinné prípady (22,7 percenta) a poobedňajšia epizóda Farmy (26, 9 percenta). 

V rámci celkového trhového podielu skupina Markíza nedosahuje ani 30 percenta, Joj Group sa drží na 25 percentách, RTVS je nad 11 percentami a spravodajská televízia TA3 získala 1,2 percenta.