Najsledovanejším televíznym nespravodajským programom sa v pondelok stal seriál Druhá šanca II, ktorý priniesol Televízii Markíza počas hlavného vysielacieho času sledovanosť až 505-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.

Iná komerčná slovenská Televízia Joj v tom čase vysielala komediálny seriál Hranica, ktorý si však pozrelo len 301-tisíc divákov. Podobný výsledok zaznamenala aj kulinárska šou Bez servítky.

Pod 300-tisíc divákov sa dostali aj programy reality šou Farma (289-tisíc divákov), vedomostný kvíz Duel (253-tisíc divákov), Rodinné prípady (243-tisíc divákov) a relácia Reflex (226-tisíc divákov).

Markizácky seriál z lekárskeho prostredia sa stal lídrom aj nespravodajského rebríčka pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, keď získal až 31,7-percentný trhový podiel.

Vysoko sa dostala aj reality šou Farma, ktorá získala trhový podiel 28,9 percenta, čím prekonala kulinársku šou Bez servítky s 22,7-percentným trhovým podielom. Jojkárska Hranica si vyslúžila 13,2-percentný trhový podiel a Rodinné prípady 17,5 percenta.

V rámci celodenného trhového podielu sa Markíza Group drží nad 33 percentami, skupina Joj je na úrovni 21 percent, Rozhlas a televízia Slovenska má menej ako desať percent a spravodajská TA3 získala 1,3 percenta trhového podielu.

Ďalšie dôležité správy

V tretej epizóde Pečie celé Slovensko vypadla Dominika.
Neprehliadnite

Pečie celé Slovensko si získalo pol milióna divákov, Tvoja tvár znie povedome o polovicu menej