Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala epizóda šou Na nože II, ktorú si nenechalo ujsť 317-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Prekonala aj debatu Voľby 2023 na Televízii Joj, ktorú si pozrelo 235-tisíc divákov, ale v rebríčku skončila až na treťom mieste.
Darilo sa aj seriálu Mama na prenájom II, keď z druhého miesta oslovila 287-tisíc divákov a za sebou nechala kulinársku šou Bez servítky s 214-tisícmi divákov a vedomostný Duel s 212-tisícmi divákov.
Podobný večerný program si zvolila aj cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov, keď sa na prvé miesto dostala šou Na nože II s 25,5-percentným trhovým podielom. O niečo vyšší mala už len Mama na prenájom II, teda 26,1 percenta.
Na hranicu 20-percent sa dostali aj Bez servítky (20,8 percenta), Reflex (22,8 percenta) či Rodinné prípady (23,8 percenta). Diskusia na Jojke Voľby 2023 získala 14,1 percenta.
Skupina Markíza udržala celodenný trhový podiel nad 35 percentami, Joj Group mala 21,7 percenta, RTVS získala len 7 percent a spravodajská TA3 si vyslúžila 1,5 percenta.