FLEMA Media Awards, súťaž, ktorá oceňuje inovatívne využitie médií a kreatívny prístup pri plánovaní mediálnych investícií, vyhlásila tohtoročný shortlist. Z 57 prihlásených prác postúpilo na shortlist 26 kampaní v 12 kategóriách, informuje, projektová manažérka spoločnosti FLEMEDIA.
Prihlásené práce hodnotila odborná porota zložená z 95 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr.
Aj tento rok FLEMA vyhlási ocenenie Inovatívny autor, Inovatívny zadávateľ a Grand Prix za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň. Víťaza vyberie odborná porota na svojom stretnutí 21. septembra. Vyhlásenie výsledkov súťaže prebehne októbri na slávnostnom galavečere v Divadle X10 v Prahe.
„Sme príjemne prekvapení množstvom tohtoročných prihlášok, ktorých je viac ako v predchádzajúcich rokoch. Tento nárast dokazuje, že snaha o inovatívne prístupy v mediálnom plánovaní i exekúcii je stále viac žiadaná. Tešíme sa na druhé kolo poroty a podnetné diskusie porotcov, ktoré sú bezpochyby jednými z najzaujímavejších momentov celej súťaže FLEMA“, hovorí k shortlistu Petra Vejdělková.