V rebríčku najsledovanejších nespravodajských programov sa v kategórii 12+ najvyššie umiestnil seriál Televízie Markíza Dunaj, k Vaším službám. Utorkovú epizódu si pozrelo takmer pol milióna divákov. Markíza obsadila aj druhú priečku so seriálom Mama na prenájom, ktorý videlo 350-tisíc ľudí.
Jojka získala tretie a štvrte miesto vďaka vysielaniu seriálu Nemocnica s 346-tisícmi divákov ako aj vďaka kulinárskej šou Bez servítky, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala o 100-tisíc ľudí menej. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel na Jednotke, ktorú videlo 245-tisíc ľudí.
Cieľová skupina 12 až 54 volila podobný program. Prvá priečka patrila seriálu Dunaj, k vašim službám s trhovým podielom 24,8 percenta. Na druhé miesto vyskočil seriál Nemocnica, ktorý získal 17,3 percenta trhového podielu.
Mama na prenájom získala medzi nespravodajskými programami najvyšší trhový podiel dňa (25,6). Nad hranicu 20 percent sa však nedostala jojkárska šou Bez servítky (19,7) ani markizácka Farma (18,4).
Trhový podiel Markíza Group dosiahol za celý deň 33,3 percenta, Joj Group získala 21,5 percenta, RTVS vyskočila nad 8 percent a spravodajská TA3 získala 1,6 percenta.