Posledný augustový víkend priniesol okrem slnečného počasia aj pestrú dávku televíznych programov. Ktoré patrili k najsledovanejším? 

Zábavná šou konkurovala komédiám

Najväčší úspech zažila v piatok zábavná šou Milujem Slovensko na verejnoprávnej RTVS, ktorá prilákala pred televízne obrazovky 197-tisíc divákov cieľovej skupiny od veku 12+. Komerčné televízie sa snažili konkurovať komédiami. Markíza vysielala české Dědictví aneb Kurvahošigutntag so sledovanosťou 167-tisíc divákov a Jojka vsadila na akčnú komédiu Wasabi, ktorú si pozrelo 155-tisíc divákov.  

Darilo sa aj programom ako kulinárskej šou Bez servítky (148-tisíc divákov), relácii Reflex (141-tisíc divákov), Rodinným prípadom (138-tisíc a 128-tisíc divákov) či vedomostnému Duelu (135-tisíc divákov). 

V prípade cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov sa jednotkou nespravodajského rebríčka stala česká komédia Dědictví aneb Kurvahošigutntag, ktrorá získala 19,7-percentný trhový podiel. Druhé miesto obsadil film Wasabi s 13,4-percentným trhovým podielom a šou Milujem Slovensko uzavrel top päťku najsledovanejších programov s trhovým podielom 9,6 percenta.  

Vyššie trhové podiely zaznamenali aj kulinárska šou Bez servítky (19,4 percenta), Cestou necestou (11,5 percenta), Susedské prípady (21,8 percenta) či Rodinné prípady (19,5 percenta). 

Skupina Markíza sa v piatok ešte držala nad úrovňou 31 percent celodenného trhového podielu, Joj Group získala 19,5 percenta, RTVS bola nad desiatimi percentami a spravodajská TA3 mala 1,3 percenta.