Arnold Schwarzenegger je novou tvárou značky Parkside. So sloganom „Máš na to!" motivuje domácich majstrov a majsterky v televízii a na sociálnych sieťach, keď sa v reklame delí o svoje tajomstvo úspechu. Diváci si pripomenú legendárne momenty jeho kariéry, ktoré sa tentokrát odohrávajú vo svete domácich majstrov. Arnold Schwarzenegger inšpiruje ľudí, aby vzali veci do vlastných rúk a sprevádza ich na ceste k úspechu. Svoje miesto si tu nájde i poriadna štipka humoru a sebairónie, informuje Antónia Račková Paričiová.

„Značka Parkside má za sebou dlhoročný vývoj, pričom dokázala nadchnúť už mnohých zákazníkov svojou vysokou kvalitou a spoľahlivosťou, bezkonkurenčným pomerom ceny a výkonu, širokým sortimentom a atraktívnym dizajnom. S Arnoldom Schwarzeneggerom sa nám podarilo získať niekoho, kto stelesňuje mnohé naše hodnoty. Parkside je spôsobom, ako si s výzvami v domácnosti či na záhrade poradíte sami. Chceme dať ľuďom istotu, že to dokážu. Arnold Schwarzenegger je autentický, odhodlaný a praktický človek, ktorý veci doťahuje až do konca. Sme hrdí, že je teraz súčasťou tímu Parkside,“ vysvetlil Christoph Pohl, riaditeľ nákupu spoločnosti Lidl International.

Arnoldovi Schwarzeneggerovi nie je náradie cudzie. Kedysi pracoval ako murár a rád tvorí. Aj preto je táto spolupráca pre herca všestranne úspešná. „Máš na to! To je presne môj postoj. Človek si musí veriť, preto som Parksider,“ zdôrazňuje.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Tretia séria Dunaja sa na televízne obrazovky vráti s novými prekvapeniami, ale aj hereckými posilami.
Neprehliadnite

Dunaj, k vašim službám III lídrom tabuľky, jojkárska Nemocnica strácala vyše stotisíc divákov