Televízia JOJ má za sebou dôležitý sobotný večer, keď odštartovala úplne novú podobu svojej programovej štruktúry. Rozhodla sa nasadiť novú svadobnú šou Vezmeš si ma?, ale aj nový slovenský seriál Psychosimona.sk.

Jojka nasadila nové programy do silnej konkurencie, keďže sobotným večerom dlhoročne vládnu zábavné relácie z dielne STVR a divácky návyk je mimoriadne silný. Po prvých epizódach sa ukázalo, že nasadenie nových programov nebol dobrý ťah. Svadobná šou si na prvé priečky diváckej priazne nesiahla, dokonca výkon Psychosimony bol priam katastrofálny.

Vezmeš si ma? stavia na fakt, že páry sú už dlhodobo spolu a jeden z dvojice bude chcieť svadbu a tak ju tajne so štábom zorganizuje a svoju polovičku postaví pred hotovú vec. „Mnohé ženy túžia byť nevestami, stať sa manželkami a založiť si rodinu, no ich milovaná polovička sa akosi nemá k činu. Žijú v dlhoročnom vzťahu, ktorý stagnuje a potrebuje troška poštuchnúť, aby sa posunul na ďalší level – k manželstvu. Tvorcovia celosvetovo úspešného programu Marry Me Now chcú ženám pomôcť dostať to, po čom túžia. A rovnakú šancu teraz majú Slovenky – spolu s televíznym tímom si niekoľko z nich zorganizuje svoju rozprávkovú svadbu,“ približuje novú šou televízia.

Prvá epizóda Vezmeš si ma? v cieľovej skupine 14-56 dosiahla 3,9 % sledovanosť s 13,1 % trhovým podielom. Celkovo si štart relácie, ktorá však zožala pozitívne reakcie na sociálnych sieťach, pozrelo iba 238-tisíc divákov. Šou v cieľovej skupine 12+ preskočila aj podvečerná Smotánka na Markíze s 270-tisíc divákmi či Neskoro večer na Jednotke STVR, ktoré sledovalo 346-tisíc divákov. Sobotnému večeru kraľovali Záhady telo, ktoré celkovo sledovalo 416-tisíc divákov.

V mladšej cieľovke 14-56 Vezmeš si ma? predbehla takisto Smotánka so 4 % sledovanosťou, Neskoro večer zaznamenalo rovnakú sledovanosť. Záhady tela uhrali 5,5 % sledovanosť.

psychosimona.sk, joj, fialová,
Neprehliadnite

Recenzia novinky Psychosimona.sk: Takto zbytočný seriál Jojka už dlho nenakrútila

Na porovnanie, prvá epizóda druhej série Ruže pre nevestu na Markíze uhrala minulú jar v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 4,7 % s podielom na trhu 18,2 %. Pozrelo si ju celkovo 249-tisíc divákov. Šou mala počas minuloročnej série rastúcu tendenciu. Finále si pozrelo 285-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Vo vtedajšej mladšej cieľovke 13-55 zaznamenala rating 5,4 % a druhý najlepší podiel na trhu 20,7 %. V piatkovom slote na Markíze však šou obsadzovala väčšinou prvú, epizódne druhú pozíciu na trhu. Markíza v prípade Ruže trafila lepší vysielací deň, keď sa vyhla silným konkurenčným programom. Tento rok televízia tento scenár zopakuje, 7. marca bude v lineárnom vysielaní na Markíze a o deň skôr ju budú môcť vidieť predplatitelia Voyo.

Televízia Joj doplnila svadobnú šou Vezmeš si ma? novým seriálom Psychosimona.sk. Prvá epizóda však v cieľovej skupine 14-56 zaznamenal iba 1,8 % sledovanosť so 7,5 % trhovým podielom. Celkovo si začiatok 12-dielneho seriálu pozrelo len 88-tisíc divákov.

Anketa
Ako sa vám páčila prvá epizóda seriálu Psychosimona.sk na Jojke?
  • 2%
  • 7%
  • 5%
  • 86%
pocisková, vina, ranč,
Neprehliadnite

Televízny bizár: Pocisková na Markíze a Jojke v rovnaký čas. Toto bude riadny súboj staníc

Bridget Jonesová: Zbláznená do chlapa
Neprehliadnite

Legendárna Bridget Jonesová je konečne späť. Bez Marka, nedokonalá, ale s mladými nápadníkmi

Vivo
Neprehliadnite

VIVO! v nových rukách: Majiteľ Auparku kupuje nákupné centrum aj administratívne budovy

psychosimona, fialová,
Neprehliadnite

Nový seriál Jojky zhorel ako fakľa: Slovensko spoznalo prepadák roka už vo februári

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Koniec televíznej nadvlády: Streamovacie služby prvýkrát investujú do obsahu viac ako televízie

Na snímke primátor Bratislavy Matúš Vallo gestikuluje počas tlačovej konferencie k napredovaniu vo výstavbe petržalskej električky v Bratislave 21. novembra 2024. FOTO TASR - Jaroslav Novák
Neprehliadnite

Kritizovaná Vallova cyklotrasa na nábreží Bratislavy sa zmení. Takto bude vyzerať