Vianoce sú obdobím, počas ktorého sú ľudia prirodzene srdečnejší, lepší a radi sa delia s ostatnými. Podeliť sa s niekým nielen o niečo materiálne, ale hlavne o spoločne strávené chvíle bolo inšpiráciou aj pre vianočnú kampaň Orangeu. V nej vidíme príbeh malého chlapca a jeho komplikovaný vzťah k staršej osamelej susedke, ktorý na konci vyústi do spoločne strávených chvíľ.
„V našej novej vianočnej kampani prinášame hrdinov, ktorí majú v sebe čaro a moc priblížiť ľuďom hlavný význam Vianoc – spájať ich, stráviť spoločné príjemné chvíle, prinavrátiť sa z hektického sveta do sveta ľudskosti a tepla. Verím, že aj my vďaka našej štedrej vianočnej ponuke dokážeme to isté - spájať našich zákazníkov s tým, na čom im záleží a uľahčiť im možnosť podeliť sa s ostatnými,“ vysvetľuje Dana Komlossyová, Advertising Strategy Specialist spoločnosti Orange Slovensko.
„Vianoce sú krásne v tom, že sa počas nich radi podelíme. Dávame si darčeky, delíme sa o koláčiky, prestierame stôl pre pocestného, či prispievame na dobročinnosť. To nás inšpirovalo k príbehu plnému človečiny, v ktorom spájame zdanlivo nespojiteľné. Lebo aj z naoko cudzích ľudí sa môžu na Vianoce stať kamaráti a nemusí to byť žiaden rozprávkový zázrak," povedal o novej vianočnej reklame Orangeu Milan Bielik, Chief Creative Officer MADE BY VACULIK.
„Veríme, že naša reklama bude pre divákov príjemným pohladením a inšpiruje ich k tomu, aby sa aj oni podelili o zážitky a venovali čas niekomu, kto to v daný okamih potrebuje. Pokojne aj pri spoločnom sledovaní vianočných klasík,“ dodal Bielik. Kampaň vznikla v spolupráci agentúry MADE BY VACULIK a Hitchhiker Films.