Operátor Radosť od 26. novembra upravuje ceny všetkých štyroch taríf. Zákazníkom za to ponúka v 4G a 5G sieti od O2 dvojnásobnú rýchlosť a v dvoch programoch aj väčší objem dát. Prináša tiež absolútnu novinku na slovenskom mobilnom trhu – zvýhodnené ročné predplatné.

Svoju ponuku služieb tento rok operátor upravuje o množstvo noviniek. Po nedávnom predstavení bezplatnej služby eSIM pridáva operátor všetkým používateľom dvojnásobnú rýchlosť dát a tiež bohatšiu porciu dát.

Operátor Radosť zvyšuje rýchlosť dát, množstvo dát a prináša tiež novinku – zvýhodnené ročné predplatné.
Zdroj: Radosť
Operátor Radosť zvyšuje rýchlosť dát, množstvo dát a prináša tiež novinku – zvýhodnené ročné predplatné.

Značne vylepšené portfólio však operátor zohľadňuje v nových cenách, ktoré budú pri troch nižších programoch vyššie o dve eurá: program Malá Radosť sa zvýši z 5 eur na 7 eur na 30 dní, v prípade Veľkej Radosti stúpne cena z 10 eur na 12 eur a pri Dátovej Radosti z doterajších 15 eur na 17 eur.

Pri Nekonečnej Radosti sa cena upraví o tri eurá smerom nahor, namiesto 20 eur bude stáť 23 eur. Rovnako každá minúta SMS či MMS nad rámec vyjde zákazníka po novom na 7 centov z pôvodných 5 centov.

Operátor ponúka zákazníkom možnosť využívať vynovené balíčky za pôvodné ceny. Túto ponuku môžu využiť, ak si aktivujú zvýhodnené ročné predplatné, a na celý rok získajú nové programy za staré ceny.

Operátor Radosť od 26. novembra upravuje ceny všetkých štyroch taríf.
Zdroj: Radosť
Operátor Radosť od 26. novembra upravuje ceny všetkých štyroch taríf.

Dvojnásobná rýchlosť a viac dát

Rýchlosť sťahovania dát sa vo všetkých programoch zvyšuje na dvojnásobok. Po novom tak budú môcť zákazníci surfovať na internete rýchlosťou 20 Mbit/s. Zákazníkom programov Malá a Veľká Radosť poteší tiež výrazné navýšenie dát vo svojich balíčkoch. Po novom sa dátový balíček Malej Radosti zvyšuje z pôvodných 2 GB na 4 GB a dátový balíček Veľkej Radosti z 8 GB na 12 GB. V prípade zákazníkov Dátovej a Nekonečnej Radosti sa nič nemení, nekonečný objem dát si budú môcť aj naďalej užívať.

Ročné predplatné Radosti

Radosť prináša na trh novinku v podobe zvýhodneného ročného predplatného – tak ako to zákazníci poznajú pri iných svetových či domácich službách. Pokiaľ sa zákazník rozhodne predplatiť si ktorýkoľvek program Radosti na 12 mesiacov, ušetrí tým až 36 eur v prípade Nekonečnej Radosti, alebo 24 eur pri programoch Malá Radosť, Veľká Radosť a Dátová Radosť. To znamená, že získa pôvodnú cenu Radosti so všetkými výhodami, ktoré nové tarify prinášajú.

Operátor Radosť pôsobí na slovenskom mobilnom trhu od septembra 2020 a je dostupný výhradne prostredníctvom aplikácie pre Android a iOS. Jednoduché portfólio programov zahŕňa balíčky v cene od 7 do 23 eur. Operátor využíva sieť O2, ktorá pokrýva viac ako 84 % obyvateľov Slovenska najmodernejšou 5G sieťou a vyše 97 % obyvateľov rýchlou 4G LTE sieťou.

Vianoce Orange
Neprehliadnite

Vianoce od Orangeu: Televízia a internet na pol roka zadarmo, nové dvojičky aj dáta zadarmo

Telekom
Neprehliadnite

Telekom štartuje Vianoce: Zákazníkov láka na úplne nový benefit a televízny obsah zadarmo

Expanzia Auparku Bratislava prináša vlajkové predajne obľúbených značiek aj mnoho inovácií. Unikátna zelená fasáda je najväčšou v rámci Slovenska aj Česka.
Neprehliadnite

Nákupná udalosť jesene: Najluxusnejšie nákupné centrum otvára zelenú prístavbu a nové obchody

Sky Park Tower bude po dokončení dominovať bratislavskej panoráme.
Neprehliadnite

Panoráma Bratislavy dostane novú neprehliadnuteľnú dominantu. Takto bude vyzerať!

Shoppers,Browse,An,Aisle,In,A,Tesco,Supermarket,On,April
Neprehliadnite

Krádežiam v Tescu odzvonilo. Vo vybraných predajniach sa testuje prelomový bezpečnostný systém

Eurovea
Neprehliadnite

Dočkalo sa aj Slovensko: Hebe otvára prvú predajňu, plánuje už otvorenie ďalšej

Hlavná železničná stanica v Bratislave.
Neprehliadnite

Presunie sa hlavná stanica do Stupavy? Minister objasňuje, či rýchlovlaky zastavia v Bratislave

Bývalý obchodný dom Prior a hotel Kyjev na Kamennom námestí v Bratislave.
Neprehliadnite

Bude z Hotela Kyjev skanzen? Ministerstvo kultúry ani po roku nerozhodlo o jeho budúcnosti

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Televízna reklama už oslovuje len starších. Kde objavujú nové značky mladší zákazníci?

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Lidl a Kaufland prinášajú novú éru v platení. Česko už testuje, Slovensko sa zatiaľ pripravuje

Kristína Svarinská je tvárou značky Notino.
Neprehliadnite

Influencer či herečka? Hlavne nech sa vyzná! Prieskum ukázal prekvapivé výsledky