Dobrý anjel sa dlhodobo venuje pomoci rodinám s vážne chorými deťmi, ktorým poskytuje finančnú podporu na zmiernenie náročnej životnej situácie. Nová kampaň z dielne kreatívnej agentúry THIS IS LOCCO však prináša nielen posolstvo o dôležitosti darcovstva, ale aj silný emocionálny náboj, ktorý v sebe nesie hlbokú ľudskosť.

„Naším poslaním je prinášať pomoc rodinám s deťmi, ktoré prežívajú najťažšie životné skúšky počas liečby. Chceme verejnosti pripomenúť, že každý z nás môže byť tým Dobrým anjelom, ktorý im pomôže zmierniť ich trápenie,“ vysvetľuje Lucia Hovančáková, marketingová riaditeľka Dobrého anjela.

Kampaň sa vracia ku komunikácia „anjela“, ktorý sa už z komunikácie značky vytratil. Postavu anjela však nezobrazuje ako mytologickú bytosť, ale ako obyčajného človeka, ktorý otvorí svoje srdce.

„V našej kampani ide o detskú naivnú predstavu dieťaťa, ktoré je konfrontované s realitou – anjel nie je žiadna lietajúca bytosť z rozprávok, ale obyčajný človek s dobrým srdcom,“ hovorí Martin Polakovič z THIS IS LOCCO a dodáva: „Chceli sme tým ukázať, že pomoc môže prísť od kohokoľvek z nás,“ Táto myšlienka rezonuje nielen v hlavnom TV spote, ale aj v online verziách a ďalších vizuáloch kampane.

Nová kampaň má silný odkaz: Nie sú potrebné krídla, aby ste sa stali anjelom. Stačí otvorené srdce a ochota pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú. Napriek tomu, že téma je náročná, kampaň nepôsobí depresívnym dojmom. Naopak, je plná nádeje, ktorú vnášajú samotné deti.

„Inšpiráciou boli pre nás samotné deti, ktoré dokážu aj ťažké situácie zvládať často ľahšie ako my dospelí. Možno aj preto, že ešte veria na anjelov,“ dodáva Romana Kádeková, Senior Copywriter z THIS IS LOCCO.

Spot sprevádza aj unikátny AR filter, ktorý umožní darcom ukázať svoje „krídla“ a motivovať ďalších k podpore. Vďaka tejto technológii môžu ľudia cítiť, že aj oni majú moc byť anjelmi v niekoho živote. Nový spot nie je preto len výzvou na darcovstvo – je to pripomienka, že každý z nás môže byť nositeľom nádeje a pomoci. Ako hrdinky spotu, deti Julka a Barborka, ukazujú, aj v najťažších chvíľach môžeme byť pre druhých anjelmi.

Dobrý anjel
Zdroj: Dobrý anjel
Dobrý anjel
Petra Polnišová sa predstavuje v poslednej kampani VÚB Banky.
Neprehliadnite

Petra Polnišová sa lúči: Po deviatich rokoch končí v úspešnej ére kampaní známej banky

Alžbeta Ferencová je tvárou reklamnej kampane na oblátky Lina.
Neprehliadnite

Zea žiari v reklamnej kampani: Hviezda seriálu Iveta tancuje mestom bez ohľadu na názory okolia

Po čerstvé potraviny radi chodievame k babičke na vidiek, ale kam po ne chodí babička?
Neprehliadnite

Slovenská reklama boduje v zahraničí: Kampaň Lidla s babičkou očarila pobaltský trh

Táňa Pauhofová a Anna Geislerová predstavujú novú kolekciu Nehera.
Neprehliadnite

Nádherná Pauhofová a Geislerová v novej kampani. Svoje tváre spojili s luxusnou značkou

Platobné náramky Niceboy ONE Infinity by Furiosa
Neprehliadnite

Štýlová novinka, ktorá mení spôsob platenia: Po platobnom prsteni je tu ďalší elegantný doplnok