S blížiacimi sa Vianocami prichádzajú nielen krásne chvíle s rodinou, ale aj vlna sviatočných reklám. Telekom sa však rozhodol pre odvážny prístup spúšťajúc svoju Vianočnú reklamu už 6. novembra. Avšak, namiesto radostného prijímania vyvolala reklama vlnu kritiky a diskusií, informuje portál Rewind.
Reklama s dĺžkou jednej minúty predstavuje mladého muža, ktorý počas sviatočného času čelí nepríjemným otázkam od svojich príbuzných. Tie sa týkajú jeho vzdelania, partnerského života a dokonca aj reprodukčných tém. Záver reklamy však neguje všetky nepríjemné momenty a vracia sa k pokojnému vianočnému večeru.
Časť divákov vyjadrila nechápavosť nad tým, akým spôsobom sa tieto tématicky kontroverzné otázky viažu k Vianociam. Niekto vníma, že reklama obsahuje podtext sexuálnej orientácie hlavnej postavy, čo viedlo k množstvu kritických a niekedy vulgárnych komentárov na sociálnych sieťach.
Reklama obsahuje výroky ako: „Nevie, že dievča nehľadám“ a „Tesné slipy ničia spermie.“ Tieto kontroverzné pasáže podľa niektorých divákov vyvolali pohoršenie a nesúlad s atmosférou Vianoc.
Telekom sa bráni tým, že reklama má za cieľ podporovať vzájomný rešpekt počas celého roka a zdôrazňovať rodinné hodnoty bez konzervatívnych prvkov. Napriek kontroverzii Telekom trvá na tom, že si každý vyberie z reklamy to, čo chce a že ich cieľom bolo poukázať na dôležitosť rešpektu v ľudských vzťahoch.