Novou kreatívnou a digitálnou agentúrou Orangeu sa po úspešnom tendri stal Made by Vaculik. Operátor agentúre zveruje nielen celkovú kreatívu a digitálnu komunikáciu, ale aj vytvorenie dlhodobého a komplexného komunikačného konceptu, ktorý má zároveň priniesť osvieženie komunikácie. Agentúra sa tejto úlohy zhostí už od 1. augusta 2023, informuje Andrea Baloghová z Orange Slovensko.

Dlhodobý pozicioning Orangeu

„Sme veľmi radi, že práve Made by Vaculik sa stane naším partnerom v ďalšom budovaní našej značky. V rámci tendra sa ich tím výborne popasoval s náročnou úlohou, ktorej súčasťou bolo ukázať ich pohľad na dlhodobý pozicioning Orangeu ako lídra na telekomunikačnom trhu, rozpracovať ho pre jednotlivé komunikačné kanály a pretaviť do nového komunikačného konceptu,“ hovorí Pawel Galej, Chief Commercial B2C Officer spoločnosti Orange.

Galej zároveň poďakoval ostatným agentúram, ktoré sa zúčastnili tendra. „Ich práca a jej odprezentované výsledky nás presvedčili o tom, že na trhu je skutočne z čoho vyberať,“ vraví Galej.

Za nasadenie a príjemnú spoluprácu aj počas pandémiu poďakoval Galej celému tímu Elite Monday Lovers.

Vaculík: Tender roka

Do výberového konania vypracovalo zadanie 5 agentúr, pričom Orange v tendri postupoval podľa transparentných interných pravidiel a podľa odporúčaní Férového tendra Klubu reklamných agentúr Slovenska.

Súčasťou podmienok je aj odmena v podobe skicovného pre agentúry, ktoré sa zapojili a venovali svoj čas a energiu vypracovaniu zadania.

„V prvom rade v menej celej firmy ďakujem jednému z najprestížnejších klientov za dôveru,“ povedal zakladateľ a Chairman agentúry Juraj Vaculík a dodáva, že „pri napĺňaní jeho vízie využijeme nielen naše vyše 25-ročné skúsenosti s mobilnými operátormi, ale aj obrovský ľudský potenciál a skúsenosti akumulované v súčasnom agentúrnom tíme. Víťazstvo v ‚tendri roka‘ je výzvou, do ktorej sa s obrovskou chuťou okamžite púšťame.“

K triumfu sa vyjadril aj CEO Ronald Lupták, podľa ktorého agentúra štartuje ďalšiu úspešnú kapitolu. „Vážime si, že sme dostali príležitosť spolu s tímom Orangeu pracovať na ďalšom príbehu tak ikonickej značky, akou Orange bezpochyby je," ďakuje Lupták.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

ADMA
Neprehliadnite

Agentúry Invelity, Lighting Beetle* a ZenithMedia sú novými členmi ADMA