Slovenská sporiteľňa rozširuje od začiatku júna spoluprácu v oblasti PR s agentúrou DIVINO. Tá sa stala víťazom tendra a bude pre banku zabezpečovať komplexné služby v oblasti public relations, informuje banka v tlačovej správe.

„V Brand HUBe Slovenskej sporiteľne sa na budovanie značky pozeráme strategicky a spoločne tvoríme integrované kampane, ktoré posúvajú náš brand aj celý trh. Rozhodli sme sa, že k interným tímom korporátnej a marketingovej komunikácie, externej kreatívnej a mediálnej agentúre potrebujeme aj silnú PR agentúru. Preto sme hľadali skúseného partnera, ktorý sa na PR a komunikáciu pozerá inovatívne, má rovnaké hodnoty a rozumie našej vízii. V tendri nás presvedčil tím z agentúry DIVINO, ktorá spolu s partnermi ukázala strategický prístup a priniesla najkvalitnejšie vypracované zadania,” hodnotí výberové konanie Štefan Frimmer, Head of Corporate Communications Slovenskej sporiteľne a dodáva: „S komunikáciou našej banky máme veľké plány. Sme optimisti a veríme v pozitívnu budúcnosť Slovenska. Preto sa budeme venovať téme finančného zdravia a na trh prinesieme ďalšie digitálne inovácie, ktoré ľuďom uľahčujú život. Neustále pracujeme na tom, aby sme boli ešte modernejší, digitálnejší a zelenší.”

Komunikačná agentúra DIVINO so Slovenskou sporiteľňou spolupracuje na rôznych projektoch už od roku 2019. Viaceré z nich, ako „Linkedinatori”, „Hviezdna vkladná knižka” či najnovší projekt „Janolytik” s Janom Gorduličom venujúci sa ekonomickým témam, získali prestížne PR ocenenia PROKOP a Zlatý středník.

Agentúra bude Slovenskej sporiteľni pomáhať s PR komunikáciou všetkých značiek finančnej skupiny: banky, Nadácie Slovenskej sporiteľne, Erste Private Banking, Seed Starteru Slovenskej sporiteľne aj Sociálnej banky.

„S veľkou vďakou, pokorou, ale hlavne s nadšením sa púšťame ešte do intenzívnejšej spolupráce so Slovenskou sporiteľňou. Som hrdá na svoj tím, ktorý k tendru pristúpil s absolútnym nasadením. Získaním najväčšej digitálnej banky na Slovensku sme obhájili našu špecializáciu aj vo finančnom segmente a schopnosť poskytovať PR služby pre veľkých klientov. Vážime si, že budeme mať možnosť zapojiť sa do kampaní, ktoré posúvajú trh. Tešíme sa na spoločnú budúcnosť,” komentuje výsledok tendra Simona Mištíková, Managing Director komunikačnej agentúry DIVINO.

Agentúra spojila sily pri tendrovom zadaní s kreatívnym štúdiom Ateliér Pútnici. Podporu poskytla reklamná agentúra Zaraguza, ktorá aktuálne vytvára komunikáciu Slovenskej sporiteľne a svojím strategickým pohľadom prispel aj Pavol Minár by Inspirations Minar.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Mária Trnková
Neprehliadnite

ESET vytvára novú marketingovú divíziu, povedie ju Mária Trnková