Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) tento rok privítala až tri nové členské agentúry. Záujem o členstvo prejavilo 9 agentúr, ktoré sa odprezentovali pred zástupcami všetkých členských agentúr. Po odhlasovaní sa rozhodli prijať vo svojich radoch digitálne marketingové agentúry Invelity, Lighting Beetle*, ZenithMedia, informuje asociácia.

„V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým agentúram, ktoré prejavili záujem o členstvo v ADMA. Tento záujem je pre nás signál, že je naša asociácia vnímaná stále veľmi dobre a mnohé agentúry chcú byť jej súčasťou. Zároveň by som chcel pogratulovať agentúram Invelity, Lighting Beetle* a ZenithMedia, že sa pridali k ADMA, ktorá má k 1. júlu 2023 pod záštitou už 25 členských agentúr. Noví členovia patria k veľmi silným hráčom na trhu a ich odbornosť a skúsenosti budú pre asociáciu určite veľkým prínosom. Teším sa na nové nápady a energiu, ktorú prinesú do našich rozbehnutých, ale aj plánovaných projektov, a som rád, že budú spoločne s nami budovať digitálny trh na Slovensku“, vyjadril sa prezident ADMA, Rasťo Bahurinský.

Invelity

Digitálna reklamná agentúra Invelity má sídlo v Bratislave a vo Zvolene. Primárne sa zameriava na digitálny marketing, no tím v Invelity má bohaté skúsenosti aj v offline svete. Invelity tvoria profesionáli s medzinárodnými skúsenosťami so značkami ako napr. Fingo, Zoznam.sk, FAnn Parfumérie, Mäspoma, Unilever, DUBLEZ, Travelistan či Office Shoes. Veľký dôraz kladú na vzdelávanie seba aj svojich klientov, pomáhajú ostatným a aktívne sa zaujímajú o spoločenské dianie.

„Sme veľmi radi, že sa nám podarilo dostať sa medzi špičku slovenských agentúr v ADMA, čo je predovšetkým výsledkom kvalitnej práce, ktorú odvádza celý náš skvelý Invelity tím. Tešíme sa, že sa budeme môcť aktívne podieľať na vzdelávaní a budovaní kvalitnejšieho digitálu na Slovensku“, vyjadril sa Libor Toporcer, Team leader & Strategy director, Invelity.

Lighting Beetle*

Digitálna agentúra Lighting Beetle* pozostáva z expertov, ktorí vedia klienta nasmerovať v oblasti dizajnového prístupu, brandovej stratégie, optimalizácie pozície na trhu či digitálnych technológií. Primárne sa zameriavajú na pozitívnu skúsenosť zákazníka so značkou, aj preto ich nájdete aj ako Customer Experience studio. Agentúra sídli v historickej budove Pradiarne v Bratislave a medzi jej klientov patrí napríklad Európsky patentový úrad, Škoda Auto a Orange Slovensko.

„Ako Customer Experience štúdiu nám záleží na tom, aby mali spotrebitelia pri akejkoľvek interakcii so značkami prívetivú skúsenosť. Digitálne riešenia a marketingové kampane sú neopomenuteľnou súčasťou tohto zážitku, no často sa u klientov stretávame s tým, že ich tvoria oddelene. Dlhodobo kultivujeme slovenský trh o pohľad zákazníka formou štúdií, podcastov, podujatí a vzdelávacích materiálov o téme CX. Teší nás, že sa s ostatnými členmi ADMA v týchto ambíciách zhodujeme a spoločne budeme hľadať cesty ako do marketingových zasadačiek priniesť hlas spotrebiteľa“, vyjadrila sa Dominika Babulicová, Marketing director, Lighting Beetle*.

ZenithMedia

ZenithMedia je multichannel mediálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 16 rokov. Je jednou z mála mediálnych agentúr, ktorá má všetky digitálne špecializácie pod jednou strechou od začiatku svojej existencie. Na ich webe tiež nájdete označenie „ROI agentúra“ – teda agentúra zameraná na efektivitu. Tím Zenithu je pyšný na to, že pomáha klientom čo najefektívnejšie investovať marketingový rozpočet. Dlhodobo spolupracujú s najväčšími značkami na Slovensku – O2, Tatra banka, Nestlé, či Kooperativa. Taktiež im pravidelne patrí miesto v TOP 3 agentúr na mimoriadne konkurenčnom trhu mediálnych agentúr. Oceňujeme ich vedomosti a chuť objavovať nové možnosti a príležitosti.

„Chceme poďakovať ADMA a jej členom za dôveru, ktorú nám prejavili svojim hlasovaním. Zenith je jedna z mála mediálok, ktorá počas svojho života išla opačným smerom – z čisto offlineovej mediálky sme sa za to obdobie pretransformovali do crosslineovej agentúry, ktorá realizuje 150 digitálnych kampaní ročne. Digitálne kompetencie ako programatický a direct nákup, influencer marketing, search, natívne spolupráce, social media management, pokročilú digitálnu dátovú analytiku či mnohé ďalšie držíme pod jednou strechou práve v Zenithe, kde máme tím expertov na jednotlvé digitálne špecializácie. Tešíme sa na spoluprácu a verím, že spoločne prispejeme ku ďalšiemu rozvoju marketingu a zefektívneniu marketingových kampaní na Slovensku“, vyjadril sa CEO ZenithMedia, Dušan Viszt.

Aktuálne je pod záštitou ADMA už 25 agentúr, ktoré reprezentujú víziu neustále sa zlepšujúcej úrovne digitálneho marketingu.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Threads
Neprehliadnite

Čo ponúkne nová sociálna sieť Threads. Dokáže prekonať Twitter počtom užívateľov?