V kampani s podtitulom „Uvoľnite miesto najlepšie hodnotenej aplikácii“ banka prezentuje svoj ČSOB SmartBanking, ktorý je klientom dostupný na skúšku spolu s účtom na rok bez poplatku.

Tento titul používa ČSOB vzhľadom na hodnotenie bankových mobilných aplikácií, ktoré bolo spracované v auguste na základe hodnôt zo dňa 20. augusta.

Hodnoty pochádzajú z App Store a z Google Play. Hodnotenie sa týkalo 12 bankových mobilných aplikácií bánk so sídlom na Slovensku. Výsledky hodnotenia sú priemerom výsledkov z App Store aj Google Play.

„Sova v ňom postupne prezentuje výhody mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking, vrátane jej rýchlosti, prehľadnosti či možnosti odhlásenia zatrasením, za ktoré získava najvyššie hodnotenia okoloidúcich používateľov aplikácie,“ približuje banka.

ČSOB v komunikácii rovnako ako v predošlých dvoch spotoch kladie dôraz na ideu poradenstva. Tentoraz divákom neradí jej hlavný hrdina, ale samotní používatelia mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking.

Najnovší spot banky sa nakrúcal v Trnave, a to aj v priestoroch vynoveného Nádvoria, v produkcii Hitchhiker Films a réžii Dana Dekana.

Hovoriaca sova je „tvárou“ aplikácie ČSOB. Pozrite spot novej kampane

Vizuál kampane ČSOB Zdroj: Facebook

Vizitka kampane

  • Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
  • Creative Director: Jaroslav Vígh
  • Art Director: Ivan Tichý, Roman Švajka
  • Copywriter: Dajana Székelyová, Ivana Polohová, Jakub Kuvik, Jaroslav Vígh
  • Stratég: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
  • Unit Director: Anna Dzurjaníková
  • Head Account Manager: Anh Doan
  • Account Manager: Hana Krupová
  • Produkcia: Hitchhiker Films
  • Réžia: Dano Dekan
  • Kamera: Martin Chlpík
  • 3D: ALIEN studio