V kampani s podtitulom „Uvoľnite miesto najlepšie hodnotenej aplikácii“ banka prezentuje svoj ČSOB SmartBanking, ktorý je klientom dostupný na skúšku spolu s účtom na rok bez poplatku.
Tento titul používa ČSOB vzhľadom na hodnotenie bankových mobilných aplikácií, ktoré bolo spracované v auguste na základe hodnôt zo dňa 20. augusta.
Hodnoty pochádzajú z App Store a z Google Play. Hodnotenie sa týkalo 12 bankových mobilných aplikácií bánk so sídlom na Slovensku. Výsledky hodnotenia sú priemerom výsledkov z App Store aj Google Play.
„Sova v ňom postupne prezentuje výhody mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking, vrátane jej rýchlosti, prehľadnosti či možnosti odhlásenia zatrasením, za ktoré získava najvyššie hodnotenia okoloidúcich používateľov aplikácie,“ približuje banka.
ČSOB v komunikácii rovnako ako v predošlých dvoch spotoch kladie dôraz na ideu poradenstva. Tentoraz divákom neradí jej hlavný hrdina, ale samotní používatelia mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking.
Najnovší spot banky sa nakrúcal v Trnave, a to aj v priestoroch vynoveného Nádvoria, v produkcii Hitchhiker Films a réžii Dana Dekana.
Vizuál kampane ČSOB Zdroj: Facebook
Vizitka kampane
- Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
- Creative Director: Jaroslav Vígh
- Art Director: Ivan Tichý, Roman Švajka
- Copywriter: Dajana Székelyová, Ivana Polohová, Jakub Kuvik, Jaroslav Vígh
- Stratég: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
- Unit Director: Anna Dzurjaníková
- Head Account Manager: Anh Doan
- Account Manager: Hana Krupová
- Produkcia: Hitchhiker Films
- Réžia: Dano Dekan
- Kamera: Martin Chlpík
- 3D: ALIEN studio